خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین:

اجرای30 طرح اقتصاد مقاومتی در استان قزوین

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی و ۱۳ طرح صنایع تبدیلی را تدوین و به اجرا درآورده است.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۳۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حمیدرضا الله‌بداشتی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین، درباره طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان قزوین اظهار داشت: آنچه در دو سال گذشت در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان قزوین توسط این نهاد اجرا شده مبتنی بر شاخص‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 30 طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی و 13 طرح در حوزه صنایع تبدیلی در استان قزوین تدوین شده که برخی از آنها در حال اجرا و برخی دیگر در آستانه راه‌اندازی است که تأثیر بسیار مهمی در حوزه اشتغال و تولید دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه بیشتر این طرح‌ها در حوزه کشاورزی است تصریح کرد: آنچه در این طرح‌ها مد نظر و در اولویت قرار گرفته افزایش تولید و ایجاد اشتغال است که در زمینه‌های تولیدات ماکیان، دام، قارچ، ماهی و دام‌های سنگین فعالیت دارد.

الله‌بداشتی عنوان کرد: یکی از حوزه‌هایی که در اولویت قرار دارد حمایت از بنگاه‌های زودبازده و صنایع کوچک است که برای آن تسهیلات در نظر گرفته شده است و تاکنون 800 نفر از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات در این زمینه رها نمی‌شود بلکه با ایجاد بازار مناسب برای آنها زمینه فروش آنها نیز فراهم شده و سعی می‌شود تا تولیدات آنها به صورت تضمینی خریداری شود.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: این طرح‌ها با مشارکت جهاد دانشگاهی، علوم پزشکی و دامپزشکی استان قزوین اجرا شده است به نحوی که هماهنگی و هم‌افزایی میان نهادهای یاد شده تأثیر بسیار خوبی در تسریع امور داشته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها