حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد: حضرت امام (ره) حق مدار بودند و نسبت به فامیل و اطرافیانشان در صورت هر گونه انحراف برخورد می کردند.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
حجت الاسلام عرب پور امام جمعه موقت کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرمان در خصوص برخورد حضرت امام (ره) با رفتار انحرافی اطرافیان و خویشاوندان خویش گفت: مردان خدا همیشه دنبال حق حرکت می کنند ومحور زندگی شان بر محور حق است.

وی افزود : معصومین و کسانی که در خط و مسیر معصومین هستند وقتی معیار و ملاک حق و عدل باشد بی شک در رابطه با خطای دیگران و انحرافی که ممکن است در فکر و رفتارشان باشد ملاحظه ای ندارند. و از باب نهی از منکر سعی می کنند بازدارند فرد از خطا باشد

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: حضرت امام (ره)جزء مردان حق است و نسبت به فامیل و اطرافیانشان در صورت هر گونه انحراف برخورد می کردند.

وی افزود: در خصوص حق ، انجام وظیفه و مسئولیت ، فامیل و خویشاوندان نمی توانند مانع انجام وظیفه شخصیتی که تابع حق و عدالت است شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان کرد : امام (ره) در انجام وظیفه و تکلیف خود در قبال هیچکس کرنش نداشتند و جهت اجرای عدالت اگر نیاز به برخورد داشت حتی برخوردهای شدید هیچ کوتاهی نمی کردند.

این مقام مسئول ادامه داد : امام خمینی (ره) مکتبی داشتند مبتنی بر اصولی چون عقلانیت ، معنویت، مبارزه با ظلم و سرسختی و عدم انعطاف در برابر دشمنان مهاجم و امثال آن

عرب پور افزود: در مکتب سیاسی حضرت امام (ره ) وقتی که ظلم ستیزی مبنا باشد و توسعه ی عدالت یکی از شاخه های آن ، موکداً باید بر این اصول پافشاری کرد و کسانی را که در این راه دنباله رو ایشان بودند را حمایت می کردند به همین جهت حضرت امام بااستکبار و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل سرسختی خاص داشتند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مبارزه با ظلم و عدلات از اصول طبیعی بودند که حضرت امام (ره) در جهت آن قدم بر می داشت که امروزه هم این اصل مورد تاکید است

حجت الاسلام عرب پور در پایان خاطر نشان کرد : حضرت امام (ره) از همان زمانی که نهضت خود را آغاز کردند مبارزه با کشور غاصبی مثل اسرائیل را در کنار مبارزات خود داشتند و همپای دعوت مردم به نهضت ، جهان اسلام را به مبارزه با ظلم دعوت می کردند .

ارسال نظرات