کریمی قدوسی در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دادن این رقم درشت برای ترویج و جاانداختن برجام، حاکی از این است که امریکا بدون نفوذ موفق نمی‎توانست برجام را به نتیجه برساند، لذا از شبکه نفوذ حداکثر بهره را بردند.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۸۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون کمک مالی 70 هزار دلاری بنیاد پلاشرز به دانشگاه محل تدریس حسین موسویان جهت حمایت از فعالیت نامبرده در دفاع از برجام اظهار داشت: سابقه حسین موسویان در گذشته برای همگان روشن است؛ زمانی که در مجمع تشخیص بود به اتهام جاسوسی محاکمه شد؛ در گاوصندوق اتاق او نیز یکسری اسناد سری و فوق سری پیدا شد که مربوط به ارتباطات او و انتقال اخبار در بحث مسائل هسته‎ای بوده است. در این دوره نیز از ظرفیت‎های او در این موضوع استفاده می‎شد.

وی تاکید کرد: این مسئله نشان می‎دهد که امریکایی‎‎ها با شناخت کامل روی این افراد عملیاتی را طراحی و اجرا می‎کنند؛ یک فرد ایرانی با یک چنین سابقه‎ای در بحث جا انداختن مسائل مربوط به برجام به امریکایی‎ها خیلی می‎تواند کمک کند.

کریمی قدوسی در ادامه تصریح کرد: دادن این رقم درشت برای ترویج و جاانداختن برجام، حاکی از این است که امریکا بدون نفوذ موفق نمی‎توانست برجام را به نتیجه برساند، لذا از شبکه نفوذ حداکثر بهره را بردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس بیان کرد: بنابراین در آینده نیز از این بیشتر مشخص و افراد بیشتری از آن‎ها نام برده خواهد شد که در ضمن این مذاکرات چه امتیازاتی از امریکایی‎ها گرفتند که نشان دهنده آن صحت فکر و نظر دلسوزان انقلاب است که پشت صحنه مذاکرات را دست‎های پیدا و ناپیدای سرویس‎های جاسوسی می‎دانستند.

کریمی قدوسی اظهار داشت: در همین داستان جیسون رضائیان نیز کسانی در وزارت خارجه بودند که اطلاعات مذاکرات در شرف انجام آقای ظریف را به امریکا می‎دادند، این افراد امروز در بازداشت هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این مسئله نشان دهنده این است که تحریم برای عده‎ای با دادن اطلاعات محرمانه و به‌طور کلی سری بساط کاسبی به همراه داشته است؛ این مساله بعد از این هم ممکن است رخ دهد.
ارسال نظرات