مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی مقابله با اسلام ناب را مهم‌ترین فلسفه تشکیل اسلام آمریکایی دانست و گفت: امام خمینی(ره) بزرگترین منادی اسلام ناب در عصر حاضر و استکبارستیزی پایه و اساس انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۵۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، در پاسخ به ضرورت ترویج اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی براساس اندیشه‌های حضرت امام(ره) با اشاره به جنگ همیشگی میان حق و باطل اظهار داشت: با تامل در تاریخ خلقت بشر در می‌یابیم که از همان ابتدا تقابل میان حق و باطل وجود داشته تا انسان‌ها بتوانند با قرارگیری در این جبهه فطرت خویش را نشان دهند.

وی افزود: جریان باطل هرگز پایدار نبوده، اغلب باطل با پوشش لباس حق به میدان می‌آید، در نهج‌البلاغه نیز حضرت امیرالمومنین(ع) می‌فرماید "پاره‌ای از حق را می‌گیرند و پاره‌ای از باطل را درهم می‌آمیزند در هنگامی که امر مشتبه می‌شود".

مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اساسی راهبرد دشمنان اسلام سکولاریزه کردن جامعه است تا به جامعه القاء کنند که دین هم اگر می‌خواهید داشته باشید بخشی از زندگی است و در این مسیر فردگرایی را به جای حق محوری قرار دهند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با هوشیاری و نگاه عمیق خویش که با درک مفاهیم اسلامی و تاریخ اسلام حاصل شده بود با صراحت دشمنان اسلام را معرفی کردند و متذکر شدند که دشمنان درصدد ترویج اسلام آمریکایی هستند، اسلام مرفعان بی‌درد، عربستان صعودی و اسلام مورد پسند رژیم صهیونیست‌ها، اسلام تحجر است.

قربانی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) تمام اقسام سکولار شده و ناکامل اسلام را در یک جبهه جمع و به عنوان اسلام آمریکایی به جهانیان معرفی می‌کنند، ویژگی اسلام ناب محمدی این است که جامع و کامل بوده و دارای یک منظومه فکری و عملی با فرهنگ کامل است در حالی که اسلام آمریکایی از فرهنگ ناقصی برخوردار است که در نهایت در مقابل اسلام حقیقی می‌ایستد.

مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ولایت روح اسلام است، اگر روشنگری صورت نگیرد و اسلام ناب تبیین و مرز میان اسلام ناب و اسلام آمریکایی برای مردم مشخص نشود، از آنجا که عوام به دنبال خواص حرکت می‌کنند اگر این خواص مرز میان این دو را مشخص نکنند اسلام امریکایی خود را به جای جریان اسلام جا می‌زند و مردم نیز به اشتباه می‌افتند و این احتمال وجود دارد که جامعه منحرف شود.

وی افزود: اگر اسلام ناب ترویج نشود بی‌شک باطل خود را به جای حق خواهد نشاند.

قربانی در پاسخ به لزوم استکبارستیزی به ویژه در شرایط کنونی گفت: استکبارستیزی برای عصر حاضر نیست استکبارستیزی برای همیشه تاریخ بوده و هست، امروز این مسئله به اوج خود در طول تاریخ رسیده و طاغوت‌های ظاهری و باطنی درهم شکسته خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی دلیل اوج تاریخ را حضور مردم دانست و افزود: مردم به مانند امروز در صحنه حضور نداشته‌اند، مردم امرزو برای تحقق حق به حمایت از ولایت پرداخته‌اند که بی‌شک در مقابل جبهه باطل سکوت نمی‌کند و به تاکید مقام معظم رهبری جنگ را در عرصه‌های مختلف فکری، فرهنگی، اجتماعی و... علیه جبهه حق رقم می‌زنند و صف‌آرایی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دفاع از حق همیشه صبر و بردباری پیشه کنیم و دیگران را نیز به این مهم توصیه کنیم و در جبهه حق برای مقابله با جبهه استکبار در دفاع از ولایت صبر و وحدت را پیروی کنید، اگر شعار دهیم که در مقابل جبهه استکبار ایستادیم آن هم با مذاکره باید گفت که این روش خدایی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات