رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: پررنگ شدن بحث نفوذ در ادبیات رهبر انقلاب به دلیل ان است که نیرنگ ها و دغل کاری های دشمن تغییر یافته و متاسفانه برخی هنوز بحث نفوذ را جدی نگرفته اند.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۰۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت دومین شهید یزدی مدافع حرم شهید سیدرضا حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم و مسئولان استان در کنار تربت پاک سومین شهید محراب برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اسلام را دین جهانی معرفی کرد و گفت: دین اسلام مختص بخشی از یک سرزمین یا یک قاره نبوده بلکه متعلق به سرتا سر کره خاکی بوده و طبیعی است که چنین دین جهانی، باید پاسخگوی تمامی نیازهای بشریت در هر کجای دنیا باشد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی با اشاره به ایام ولادت امام عصر(عج) در ماه شعبان، رسالت ایشان را ترویج عدل و گسترش عدالت در زمین بیان کرد و افزود: حضرت صاحب الزمان(ع) در حقیقت ادامه دهنده مسیراسلامی است که در غدیر خم کامل شد.

وی در پاسخ به شبهه افکنی های دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن ها در خصوص اینکه چرا باید نیروهای نظامی ایران در سوریه حضور داشته باشند گفت: اولا بر اساس نص صریح قرآن که می فرماید: در هر نقطه از زمین که مسلمانی ندای مظلومیت و امداد خواهیش بلند شود بر مسلمانان واجب است به این ندا لبیک بگویند و به یاری او بشتابد واگرچنین نکند مسلمان نیستند ما وظیفه داریم به یاری مردم مظلوم سوریه بشتابیم و ثانیا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(ع) می فرماید در خانه خود با دشمن نجنگید چرا که باعث تضعبف شما می شود و اگر امروز در بیرون از مرزها با داعش و تکفیری ها در حال جنگ هستیم برای این است که مجبور نشویم در پشت مرزهای خودمان بجنگیم.

حسینی کوهستانی در ادامه به بیان تفاوت انسان ضعیف و مستضعف پرداخت و گفت: انسان ضعیف انسانی است که قدرتی ندارد اما مستضعف انسانی است که در گذشته دارای قدرت بوده و براثر تجاوزو محاصره ظالمان و مستکبران قدرت وی کاهش یافته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، در ادامه به شبهه دیگری از دشمنان انقلاب پاسخ داد و اظهار داشت: این که برخی می گویند چرا باید مرگ برآمریکا بگوئیم، نص قرآن کریم می فرماید: بر کسانی که گودالی پر از آتش فراهم می کنند و مسلمانان و مومنین را در این گودال می اندازند و به کناری مشغول تماشای آن می شوند مرگ باد و امروزمی بینیم که آمریکائی ها در هر کجای دنیا آتش به پا کرده و کناری ایستاده و تماشا می کنند و آتش داعش یکی از مصادیق اقدامات شیطانی آنان است.

وی مهمترین مشکل بشریت را سوختن در ظلم وفساد و تبعیض دانست و بیان داشت : برخی در دنیا زبان مسالمت آمیز را متوجه نمی شوند و باید با آنان از موضع قدرت و اقتدار برخورد شود همان طور که پیامبر اسلام با آن هم مهربانی و شفقت در طول دوران تبلیغ اسلام در حدود 84جنگ با مستکبرین دارد وپیام نبی مکرم این است که باید با مستکبرین عالم به شیوه خودشان برخورد کرد.

حجت الاسلام حسینی در پاسخ به شیهه دیگری مبنی بر اینکه مدافعان حرم به خاطر مسائل مالی در سوریه حضور پیدا می کنند گفت: کدام انسان عاقلی جان خود را فدای پول می کند؟ اصلا مگر نه این است که وقتی مرضی به انسان میرسد همه دارو ندارش را برای سلامت جسم و حفظ جان خود خرج می کند؟پس منطقی نیست چنین گزافه گوئی ها و بی انصافی ها در حق این عزیزان صورت گیرد و مسلم بدانید مدافعان حرم جز حفظ حربم و حرم اسلام هدف دیگری ندارند.

وی شهادت را درای دوبعد دانست و گفت: یک بعد شهادت عظمت وشخصیت والای شهید است و بعد دیگر آن دستاوردها و برکات این شهادت است که مهترین آن حفظ اسلام و امنیت کشورهای اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به شروع به کار مجلس خبرگان رهبری و دیدار اعضای خبرگان با رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: پررنگ شدن بحث نفوذ در ادبیات رهبر انقلاب به دلیل ان است که نیرنگ ها و دغل کاری های دشمن تغییر یافته و متاسفانه برخی هنوز بحث نفوذ را جدی نگرفته اند.

وی با استناد به آیات وروایات مختلف، تبعیت از ولی فقیه جامع الشرایط را در زمینه های سیاسی،اجتماعی و حکومتی لازم و ضروری عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: وجود شخصیتی همانند امام خامنه ای درمسند رهبری و هدایت امت پس از امام راحل، سبب شده تا ترفندهای دشمنان به عناوین مختلف نقش برآب شود و این انقلاب مردمی از گرند دشمنان قسم خورده مصون و محفوظ بماند.
ارسال نظرات