مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرداد :

پلمب 21 باشگاه ورزشی اراک به علت تخلف و نداشتن مجوز

ناصری گفت: ۲۱ باشگاه از ۱۱۷ باشگاه ورزشی فعال اراک به علت تخلف از مقررات و نداشتن مجوز طی دو ماه گذشته پلمب شده است.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۷۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۲۱ باشگاه از ۱۱۷ باشگاه ورزشی فعال اراک به علت تخلف از مقررات و نداشتن مجوز طی دو ماه گذشته پلمب شده است.

محسن ناصری با بیان اینکه این باشگاه ها به علت نداشتن مجوز و برخی نیز به سبب فروش داروهای غیرمجاز پلمب شده اند اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده با دادستان مرکز استان، برای نظارت بر باشگاه های ورزشی کمیته ای متشکل از اداره اماکن نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی اراک، تعزیرات حکومتی و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شده است.

وی افزود: طرح بازرسی از باشگاه های ورزشی اراک با هدف بررسی و ساماندهی شرایط باشگاه ها، آغاز شد که تاکنون از ۱۱۷باشگاه فعال در اراک، ۲۱باشگاه ورزشی متخلف شناخته و پلمب شده است.

ناصری عنوان کرد: در این طرح براساس حکم و مجوز قضایی باشگاه های فاقد پروانه در حال فعالیت و باشگاه هایی که معیارها و ضوابط فرهنگی را رعایت نکنند توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب و ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد قانونی با آنها صورت می گیرد.

مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: اطلاع رسانی قبلی در قالب برگزاری جلسات مختلف با حضور تمامی مدیران باشگاه ها و انجام مکاتبات مختلف صورت پذیرفته است و انتظار داریم مسئولان و مدیران باشگاه های ورزشی برای رفع مشکلات و موانع در مسیر اخذ مجوز قانونی از دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر اقدام کنند.

ناصری در پایان اعلام کرد: با هر گونه قانون شکنی و ناهنجاری از سوی باشگاه های ورزشی برخورد شده و این طرح به صورت دائمی در تمامی شهرستان های استان مرکزی اجرا می شود.

گفتنی است در استان مرکزی ۲۳۴ باشگاه ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۱۲۱ باشگاه مختص آقایان، ۴۸ باشگاه ویژه بانوان و ۵۵باشگاه نیز مشترک هستند.

همچنین از ۱۱۷باشگاه اراک نیز ۲۶ باشگاه ویژه بانوان، ۶۹ باشگاه مختص آقایان و ۲۹ باشگاه ورزشی مشترک است
ارسال نظرات