امام جمعه بانه گفت: امام خمینی(ره) با قیام خود که نشات گرفته از آموزه های دین مبین اسلام بود بیداری؛ جرات و اعتماد به نفس ملت ها را در برابر زورگویی ابرقدرت ها برانگیخته و احیا نمود.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه ظهر امروز جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای پانزده خرداد سال 63 بانه که با حضور فرماندار، فرماندهان انتظامی و انتظامی، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان بانه برگزار شد، با اشاره به جایگاه و منزلت امام خمینی(ره) در دنیای اسلام و جهان اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی جهانی هستند بطوریکه ایده های رهایی بخش این عالم برجسته جهان اسلام، امروز الگو و سرمشق تمام آزادیخواهان جهان از زیر سلطه و یوغ استکبار است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با قیام خود که نشات گرفته از آموزه های دین مبین اسلام بود بیداری ؛ جرات و اعتماد به نفس ملت ها را در برابر زورگویی ابرقدرت ها برانگیخته و احیا نمود.


راشد عذیری فرماندار بانه نیز در ادامه، به برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های پانزده خرداد در این شهرستان تاکید کرد و خواستار استفاده از همه ظرفیت ها و توان شهرستان بانه در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر این برنامه ها شد.

فرمانده سپاه بانه نیز در این جلسه با بیان اینکه امام خمینی(ره) متعلق به تمام ملت ایران است و منحصر به نهاد و یا ارگان خاصی نمی باشد تصریح کرد:همه مردم ایران، استقلال آزادی و عزت خود را مرهون امام خمینی(ره) می باشند و از این رو همه باید در اجرای این برنامه که یک برنامه شهرستانی است تلاش کنند.

وی همچنین به سالروز شهدای پانزده خرداد بانه نیز اشاره کرد و گفت: مردم بانه همواره در دفاع از انقلاب و آب و خاک این مرز و بوم سرآمد بوده اند بطوریکه شهادت تعداد 603 نفر از مردم این شهرستان در 15 خرداد سال 63 بارزنرین گواه این ادعاست.

ارسال نظرات