مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 روحانی بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۵۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود اعتبارات مالی برنامه‌ریزی برای این ماه مبارک را با مشکلاتی مواجه کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری برنامه جزء خوانی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری کلاس‌های آموزشی صحیح خوانی قرآن و نماز از برنامه‌های مد نظر در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اعزام روحانیون به مناطق مختلف استان گفت: در ماه مبارک رمضان 500 روحانی بومی و غیربومی به روستاها، مناطق و بخش‌های دور افتاده استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.

این مسؤول در ادامه بر لزوم مشارکت نهادهای فرهنگی و همچنین مسؤولان استانی در گسترش برنامه‌های قرآنی تأکید کرد و افزود: حوزه قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد برای انجام برنامه‌های مدنظر خود با کمبود اعتبار مواجه است و آنطور که شایسته است به مسائل قرآنی در استان توجه نمی‌شود.

برازش خواستار همکاری مسؤولان ارشد استان در اختصاص اعتبارات به بخش قرآن شد و ادامه داد: ماه رمضان ماه قرآن است و انتظار می‌رود مسؤولان در اجرای برنامه‌های مدنظر حوزه قرآنی در این ماه مبارک، تبلیغات اسلامی را کمک کنند.

وی آسیب‌ها و آفت‌های موجود در جامعه را ناشی از دوری و بی‌توجهی به قرآن دانست و تصریح کرد: تعالیم و مفاهیم قرآنی در قالب آموزه‌های دینی بهترین راه مبارزه با جهالت و غفلت است، لذا باید در این خصوص با بسترسازی و ایجاد ساز و کار لازم جامعه را از این آسیب‌ها نجات داد.

ارسال نظرات