رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه سفارش و تاکید شهدا حرکت در پشت سر رهبری است، خاطرنشان کرد: شهدا از ما توقع دارند كه بيشتر از شعار در اقدام و عمل كه سفارش مقام معظم رهبري است عمل شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۲۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسعود رضایی در مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی نوشهر، "علی جمشیدی و اسماعیل خانزاده "، با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های مدافعان حرم در سوریه ، اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و در آسمان و زمین امن ایستادگی کنیم و در هر لباس طی طریق کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور سوریه نیروهای مدافع حرم با جبهه کفر و با دنیای استکبار روبرو هستند ،افزود: اگر دشمن ۸ سال دفاع مقدس و انواع تحریم ها را بر ما تحمیل کرد و موفق نشد سعی کرد تا در جنگ جبهه نیابتی موفق شود.

هم رزم شهدای خان طومان تصریح کرد: امروز در سوریه تنها تکفیری ها و داعشی ها حضور ندارند بلکه آثار حضور عربستان، قطر، آمریکا ، اروپا و ترکیه نیز وجود دارد.

رضایی ادامه داد: در طول دفاع مقدس که ۲۵ هزار کیلومتر از خاک کشور در تصرف دشمن درآمد برای آزاد سازی آن هزینه های زیادی صرف شد و ۲۱۵ هزار شهید برای پس گیری آن اهدا شد و شهدای مدافعان حرم رفتند که کشور مجددا متحمل هزینه های سنگین نشود.

وی با بیان اینکه سفارش و تاکید شهدا حرکت در پشت سر رهبری است، خاطرنشان کرد: شهدا از ما توقع دارند كه بيشتر از شعار در اقدام و عمل كه سفارش مقام معظم رهبري است عمل شود.

هم رزم شهداي خان طومان با اشاره به اينكه شهدا اقدام و عمل را عملياتي كردند، گفت: مسئوليت ما در قبال شهدايي كه زير بارش گلوله هاي دشمن رفتند بسيار سنگين است.

رضايي تصريح كرد: امروز رزمندگان مدافع حرم ما در سوريه در زير بارش گلوله و انواع تجهيزات استكبار جان خود را فدا مي كنند كه ما با آرامش زندگي كنيم.

وي اضافه كرد: اگر مدافعان حرم نبودند مجبور بوديم در همدان قرارگاه ايجاد كنيم و در كرمانشاه بجنگيم، ولي آنان رفتند كه كشور در امنيت باشد.

هم رزم شهداي خان طومار اظهار كرد: خان طومان شهرك كوچكي است كه طي روزهاي گذشته جهت تضعيف روحيه ما با دسيسه هاي دشمن در فضاهاي مجازي بزرگ نمايي شد و با جانفشاني رزمندگان دوباره باز پس گرفته مي شود.

رضايي تاكيد كرد: دشمن روي اعتقادات مردم ما انگشت گذاشته است، پس بايد مراقب بود و پشت سر ولايت حركت كرد.


انتهای پیام/

منابع: ایسنا
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها