پاسدار بازنشسته میاندوآبی اقتصاد مقاومتی را معنا کرد.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۰۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد شعبان زاده یکی از پاسداران بازنشسته ای است که از طرح های اقتصاد مقاومتی، استقبال کرده و به فرمان مقام معظم رهبری و اشتغال زایی برای تعدادی از جوانان لبیک گفته است.

مقام معظم رهبری امسال را به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری کرده اند و در سال های گذشته نیز بارها بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید و آن را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور معرفی کرده اند.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اهمیت توجه به اقتصاد درون زا برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل و با نگاهی به ظرفیت های شهرستان میاندوآب، به خوبی می توان فهمید که در صورتی که بتوان از ظرفیت های نهفته و بالقوه این شهرستان در زمینه های مختلف به نحو احسن استفاده کرد، می توان علاوه بر اینکه زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد، زمینه را برای رشد و توسعه و بهبود شرایط کسب و کار و توسعه اشتغال در این شهرستان نیز فراهم کرد.

قرار گرفتن در موقعیتی خاص و استراتژیک، وجود منابع آبی و خاک مستعد، ظرفیت های بالقوه گردشگری، رتبه های برتر در بخش تولیدات کشاورزی و چندین و چند مورد دیگر از جمله ظرفیت های نهفته ای است که هرکدام از آنها می تواند زمینه را برای تحقق اقتصادمقاومتی و تولید دروان زا در این منطقه فراهم کند.

در این میان بسیج سازندگی نیز در سال های گذشته حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی را در اولویت کارهای خود قرار داده و از طرح هایی در این راستا حمایت می کند.

این طرحها در زمینه های مختلف از جمله پرورش مرغ ماکیان، بوقلمون، پرورش قارچ خوراکی، زنبور عسل، شیلات، قالیبافی و گلدوزی و همچنین خرید ماشین آلات کشاورزی است که مورد استقبال اقشار مختلف مردم، بسیجیان و حتی شاغلین مانند پاسداران و یا بازنشستگان قرار گرفته است.

با توجه به نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" به سراغ پاسداری بازنشسته ای رفتیم که در راستای اقدام و عملی کردن اقتصاد مقاومتی با توجه به بضاعت و توانایی های خود گام برداشته است.

جواد شعبان زاده یکی از پاسداران بازنشسته ای است که از طرح های اقتصاد مقاومتی، استقبال کرده و برای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و اشتغال زایی برای تعدادی از جوانان، رو به پرورش مرغ بومی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی نموده است.

ارسال نظرات