گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی تربیت کارکنان سپاه خوي با موضوع امام خميني و مهدويت به همت روابط عمومي و تبليغات سپاه خوي و در حسينيه امام خميني(ره) سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۰۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي با بیان اینکه نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) همان ادامه راه روشن و مطمن در مسیر اهداف انبیاء الهی است كه با ظهور حجت به مقصد خواهد رسيد افزود: حضرت امام خمینی(ره) داراي شخصيتي جامع، كامل و چند بعدی بود كه در كنار اينها خصوصيتي چون استکبارستیزی در کنار ساده زیستی داشت؛ سوا از اينكه مي توان اخلاص، دینمداری، تقوا، خدمت به خلق خدا و توکل به خدا را نیز به ابعاد بی نظیر شخصیت قرن معاصر افزود.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: در اندیشه مهدویت، لازمه انتظار، ایجاد زمینه ظهور و انجام دادن اصلاحات سیاسی اجتماعی و آماده کردن جامعه برای پذیرش انقلاب جهانی مهدی است. کاری که توسط امام خمینی (ره) به عنوان احیاگر فرهنگ انتظار در قرن حاضر صورت گرفت.

وي اظهار داشت: انقلاب ایران كه به رهبري امام خميني(ره) تشكيل شدبر عقلانیت و پیوند با امام زمان(عج) مبتنی است.

اين مقام مسئول با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار داشت: واژه هایی چون جهاد و شهادت و... که سال ها به فراموشی سپرده شده بودند توسط بت شكن بزرگ ايران حیاتی دوباره یافتند، از جمله اين واژه ها، انتظار است كه سال ها با سکوت و سکون و تحمل ظلم همراه بود

وي در پايان گفت: با قيام امام (ره) «انتظار» به عنوان ابزاری برای دگرگون کردن وضع موجود و حرکت به سوی آینده موعود به کار گرفته شد.

ارسال نظرات