خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در قاموس امام(ره) اسلام انقلابی همان اسلام ناب است که در خط قرمزها و اصول حکومت اسلامی ذره عقب‌نشینی نمی کند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۹۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به مفهوم اسلام ناب در اندیشه امام خمینی(ره) اظهار داشت: در قاموس امام(ره) اسلام ناب همان اسلام انقلابی است و در خط قرمزها و اصول حکومت اسلامی ذره عقب‌نشینی نمی کند.

وی افزود: در برابر اسلام انقلابی، اسلام آمریکایی قرار دارد،همان اسلام سکولار و منزوی که واژه‌هایی چون مقاومت، اصول و ایستادگی برای آنها دارای بار ارزشی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به دیدگاه معمار کبیر انقلاب در خصوص رابطه با آمریکا تصریح کرد: امام راحل فرمودند حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته‌ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نکنید چون آمریکا شیطان بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) همواره تأکید داشتند که هیچ‌گاه به آمریکا اطمینان نکنید و هر وقت آمریکا از شما اعلام رضایت کرد آن وقت فاتحه اسلام را بخوانید.

برزگر با تأکید بر تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جامعه عنوان کرد: در اندیشه امام (ره) باید ما به داخل اتکا داشته باشیم و هرچه می‌توانیم وابستگی خودمان را به خارج از کشور بکاهیم و اقتصاد مقاومتی نیز به همین معنا است.

وی با اشاره به تأکید امام خمینی(ره) در خصوص دوری مسئولین از اشرافی‌گری و تجمل‌گری اظهار داشت: انقلاب اسلامی هرچه دارد از برکت افراد زجر کشیده جامعه است و مسئولین باید از اشرافی‌گری دوری کنند تا وضعیت افراد ضعیف جامعه را درک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات