مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی:
مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه ساز ایجاد فضای معنوی در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۹۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا ساکی در یادواره شهدای آسیابک "آبروی کوچه، افتخار محله" که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص)، حوزه مقاومت شهید بهشتی و معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه زرندیه به منظور گرامیداشت شهید جاویدالاثر "عبداله بی‌نظیر" با حضور خانواده این شهید برگزار شد با اشاره به رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه تمامی دنیا به اقتدار ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی پی برده‌اند و این با رشادت و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس حاصل شده است.

وی افزود: امروز وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون آن‌ها باشیم، برگزاری یادواره‌های شهدا موجب ایجاد یک فضای معنوی و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در جامعه خواهد شد.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمامی فشارها و تحریم‌ها هرگز زیر بار حرف زورگویان نرفته و عزت و استقلال خود را اثبات کرده، اقتدار و دستاوردهایی که تا به امروز به دست آمده نتیجه تلاش، مجاهدت، از خود گذشتگی و مقاومتی است که در سایه بصیرت و اعتقادات ملت ایران حاصل شده است.

حجت‌الاسلام ساکی با اشاره به سرمایه‌های معنوی و عوامل حفظ این سرمایه‌ها گفت: امروز ما موظفیم که حماسه‌ها و دلاوری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز انقلاب را به نسل‌های آینده منتقل کرده و روحیه ایثار و شهادت را همواره در جامعه زنده نگه داریم.

وی خانواده‌های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران را سرمایه‌های معنوی نظام برشمرد و افزود: آرامش و آسایش امروز مدیون و مرهون دلاور مردانی هستیم که با گذشتن از خون خود امنیت و آسایش را به مردم عزیز کشورمان هدیه دادند بنابراین باید تکریم و رفع مشکلات این قشر جامعه را در اولویت برنامه‌ها قرار دهیم.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیر بسزایی در پیشرفت و ترقی جامعه داشته و می‌تواند توسعه آن را رقم بزند.

دیدار با خانواده شهید والامقام عبدالله بی‌نظیر ، مدیحه سرایی خاندان عصمت و طهارت ، تقدیم هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده محترم شهید و همچنین عطر افشانی و گلباران مزار شهید را می‌توان از برنامه‌های جانبی این یادواره «آبروی کوچه، افتخار محله » عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات