خبرهای داغ:
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: نگرش توام با خلاقیت در برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ولی عاقلی گفت: حوزه فرهنگی این سازمان در طول سال‌های اخیر چندین نوبت رتبه معاونت برتر کشورمان را به دست آورده است، همین طور زیرمجموعه‌های آن جایگاه ممتازی را به دست آورده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌ها و همایش‌های ملی با موضوع‌های علمی و فرهنگی توسط کارشناسان این معاونت با مشارکت اساتید برجسته استان و کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: تدارک برنامه‌هایی از این دست وجه تمایز این معاونت به شمار می‌رود.

این مسؤول طراحی و اجرایی کردن رویدادهای مختلف با موضوع‌‌های متنوع فرهنگی برای دانشگاه‌ها با نگرش توام با خلاقیت را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد این واحد دانست، اضافه کرد: در سطح دانشگاه‌های استان تاکنون فعالیت چشمگیری صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت‌های حوزه آموزش این نهاد را مورد اشاره قرار داد، ادامه داد: معاونت آموزش دو بار در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

عاقلی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری آموزش‌های تخصصی و بین رشته‌ای این نهاد را یکی از نکات قوت واحد عنوان کرد، ادامه داد: از این رهگذر درراستای خدمت به مردم استان و بالا بردن سطح مهارت‌های عمومی در رشته‌های مختلف قدم برداشته می‌شود.

این مسؤول حوزه پژوهش را دارنده و ارائه‌دهنده آزمایشگاه‌ها و خدمات فوق‌تخصصی در سطح شمال غرب کشور و در بعضی از حوزه‌ها سطح کشور یک برند برای واحد عنوان و اضافه کرد: برای توسعه دامنه فعالیت‌های تحقیقاتی در استان اقدام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی راه‌اندازی پژوهشکده در حوزه شیمی، تلاش برای تقویت گروه‌های مدیریت کسب و کار و علوم انسانی را مورد اشاره قرار داد، خاطرنشان کرد: با وجودی که اعضای گروه‌ها جوان هستند، اما طرح‌های پژوهشی و خدمات تخصصی قابل اعتنایی ارائه می‌دهند.

وی اعتماد به جوانان و اطمینان داشتن به دانش و تخصص آنها را یکی از وجوه تمایز این نماد علمی و جهادی دانست، گفت: این واحد به معنای واقعی کلمه برای استفاده از ظرفیت‌‌های نسل جدید قدم برمی‌دارد.

عاقلی با اظهار اینکه برای بالا رفتن میزان بازدهی این نهاد انقلابی با استفاده از ظرفیت جوانان گام برداشته می‌شود، اظهار داشت: باید به جوانان، توانایی‌ها و قابلیت‌های نهفته در بین این قشر در مرحله عمل اعتماد کرد.

ارسال نظرات