به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر؛

همایش کوهپیمایی مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر همایش کوهپیمایی مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه، برنامه ورزش کوهپیمایی مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، با حضور تعدادی از پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به همراه تعدادی از کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی در ارتفاعات مشرف به امام زادگان ابراهیم(ع) و عبدالله(ع) زرندیه برگزار شد.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در حاشیه این برنامه ورزشی با اشاره به سالروز حماسه خرمشهر اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر یک نقطه عطف مهم در جنگ تحمیلی بود، فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه ای است که توانستند با اراده ای استوار و ایثار از خودگذشتگی شکست و روسیاهی دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت نمایند و استقلال و آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: سوم خرداد مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامی، عرصه شکوفایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملت ایران برای ایجاد تحولات راهبردی در روند جنگ تحمیلی و رخدادهای پس از آن است.

وی افزود: ایثار، وحدت، روحیه شهادت طلبی، همدلی و ولایت پذیری رزمندگان اسلام از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و آزاد سازی خرمشهر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: بی‌تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در پایان خاطرنشان کرد: تجلی ایمان در پیروی از ولایت و رهبری بعنوان قدرتمندترین سلاح ایمان در پیروزی عملیات فتح خرمشهر بود و سوم خرداد سند افتخار و اقتدار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقه طناب کشی بین کارکنان نیروهای انتظامی، سربازان وظیفه و پایوران ناحیه مقاومت بسیج زرندیه و اهدای جوایزی به رسم یادبود از سایر برنامه های این برنامه ورزشی مشترک بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار