رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواف گفت: تبیین گفتمان امام راحل در این برهه از زمان که دنیای اسلام گرفتار فتنه‌های پیچیده شده از سوی دشمنان قسم خورده خود می‌باشد راهگشا و عبور دهنده ما از این دوران سخت خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۱۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جوانشیری در جلسه ستاد بزرگداشت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که با حضور مسئولین ادارات و نهادها در محل فرمانداری خواف برگزار شد،گفت: این ایام فرصتی مناسبی است تا افکار بلند امام راحل را برای نسل سوم انقلاب اسلامی باز خوانی کرده و شخصیت ملکوتی ایشان را به این نسل به درستی معرفی نماییم.

وی افزود: امام (ره) یک فقیه جامع شرایظ و مسلط به مبانی فقه اسلام و یک سیاست مدار انقلابی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواف بیان داشت: امام راحل معتقد بود که تنها راه نجات بخش دنیای اسلام عمل به فرامین انسان ساز و زندگی بخش اسلام است.

وی تصریح کرد: عزت و سرافرازی امروز ما مدیون انقلابی است که پرچمدار بزرگ آن امام راحل بود امروز نیز خلف شایسته اولین راه پر افتخار را با اقتدار ادامه می دهد.

جوانشیر در ادامه گفت: امام راحل متعلق به یک گروه و دسته و مذهب خاصی نیست امام دل‌های تپنده همه ازادی خواهان چهان است.

وی اظهار داشت: تبیین گفتمان امام راحل در این برهه از زمان که دنیای اسلام گرفتار فتنه های پیچیده شده از سوی دشمنان قسم خورده خود می باشد راهگشا و عبور دهنده ما از این دوران سخت خواهد بود.

حجت الاسلام جوانشیری در پایان گفت: به فضل خدا شیعه و سنی مرید امام(ره) و راه ایشان بوده و تا تحقق کامل آرمانهای آن رهبر فقید تحت زعامت خلف شایسته او سکاندار امروز کشتی با صلابت انقلاب اسلامی از پای نخواهد نشست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها