مدیر کل تشکل های مذهبی کشور در دیدار با خانواده شهید کابلی؛

خانه هر شهید مدافع حرم یک هیئت مذهبی است / شهید کابلی سردار جنگ نرم بود

مدیر کل تشکل‌های مذهبی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با خانواده شهید کابلی گفت: خانه هر شهید مدافع حرم برای ما یک هیئت مذهبی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۶۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ضا معممی مقدم ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی در بهشهر افزود: ترویج و تبیین گفتمان و سلوک شهید کابلی بعنوان شهید شاخص در دستور کار ما قرار دارد تا سبک زندگی این شهید در جامعه پیاده شود.

وی با اعلام اینکه تلاش داریم تا با مستندسازی از زندگی سردار کابلی بعنوان شعید شاخص هیئت مذهبی، اندیشه های این شهید را به جوانان منتقل کنیم، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی با پیاده کردن مکتب امام حسین و اهل بیت(ع) در جامعه، اکنون نهضتی فراملیتی و پرورش دهنده مدافعان حرم شدند.

مدیر کل تشکل های مذهبی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: سردار کابلی، سردار جنگ سخت و نرم و حافظ انقلاب در داخل و خارج بوده که برای توسعه و بسط و گسترش اسلام تلاش فراوانی انجام داده است.

معممی مقدم در ادامه یکی از کارکردهای مهم هیئت مذهبی، را تقویت غیرت ملی در بین جوانان و جامعه دانست و گفت: ما نیز با تمام توان و الگوپذیری از شهدا، غیرت ملی و ولایتمداری را در جامعه ترویج می کنیم  و تا ابد در مسیر شهدا می مانیم.

عقیل قلندری، نائب رئیس هیئت مذهبی بهشهر نیز گفت: دغدغه مهم شهید کابلی، ولایتمداری بود و در مسیر ولایت ورهبری بودن مهمترین ویژگی بارز این شهید بررگوار بود که لحظه ای ازشهدا جدا نیست.

وی از شهید کابلی به عنوان نیکان روزگار نام برد که در راستای آرمانهای انقلاب و اسلام به شهادت رسید و همه ما باید زندگی سراسر درس این شهید را الگوی خود قرار  دهیم.

شهیدسردار رحیم کابلی شعید مدافع حرم در خان طومان است که ۱۷ اردیبهشت امسال بهمراه ۱۲ تن از همرزمانش در خان طومان سوریه به شهادت رسیدند و تاکنون تنها پیکر دو شهید حبیب الله قنبری از بهشهر و سید رضا طاهر از بابل به وطن بازگشته است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها