نماینده ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی در یادواره سردار شهید دکتر قربان‌علی جلیل در حسینیه ثارالله یاسوج اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا از باب نیاز شهیدان نیست زیرا به بالاترین مقام یعنی” عندالله” رسیده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۵۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
ستار هدایت خواه بیان کرد: امروزه ماها به برگزاری یادواره شهدا نیاز داریم تا مسئولیت خود را بشناسیم و  غفلت نکنیم و با چنگ زدن به آرمان‌های شهدا بتوانیم از دام‌هایی که شیطان سر راه می‌گذارد نجات یابیم.

هدایت‌خواه با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است و باید برای ادای دین راه آنان را ادامه دهیم ابراز کرد: ولایت‌مداری و برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی دو ویژگی مهم برای ادامه راه شهداست و در صورتی فردی فاقد یکی از این دو ویژگی باشد نمی‌تواند ادامه‌دهنده راه شهدا باشد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهیدان برای تحقق اندیشه شیعه یعنی ولایت‌مداری جان خود را فدا کردند افزود: شیعه به عنوان یک جریان انقلابی و مبارزه امروزه به دلیل تفکر ولایت‌مداری پرچمدار حق و مبارزه با استکبار در دنیای کنونی است.

هدایت‌خواه عنوان کرد: هنر اصلی حضرت امام خمینی (ره) زنده کردن تفکر شیعی یعنی ولایت‌مداری است و بدون چنگ زدن به ولایت کسی اهل نجات به‌ویژه در دوره آخرالزمان نیست و کمترین زاویه با ولایت چه در اندیشه و عمل حرام و غیر شرعی است.

این فعال سیاسی و فرهنگی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب دنبال ترویج روحیه رفاه‌طلبی در مقابل روحیه شهادت‌طلبی هستند، اظهار داشت: کسی که دنبال لذت‌طلبی باشد نمی‌تواند روحیه شهادت‌طلبی داشته باشد.

فرزند سردار شهید دکتر قربانعلی جلیل نیز در این آیین گفت: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا با شهیدان میثاق دوباره ببندیم عزیزانی که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا در سایه اسلام ناب در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

علیرضا جلیل افزود: امروزه وظیفه داریم با زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش‌ها کوشا باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شهدا که "‌مظهر قدرت ایران شهدا هستند و هر شهیدی پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است” عنوان کرد: روحیه شهادت‌طلبی بیمه‌گر امنیت و اقتدار میهن اسلامی است.
ارسال نظرات