معاون اجرایی سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:
معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ با اشاره به فداکاری های بسیجیان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی گفت: بسیج قویترین و بارزترین شخصیت خود را در طول هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که تا آخرین قطره خون از حریم ولایت و محور مقاومت دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۸۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سرهنگ پاسدار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ ، در مراسم تجدیدعهد و پیمان رزمی کاران ذوالفقار این سپاه با آرمان های والای امام راحل(ره) اظهار داشت: امروز فرهنگ بسیجی که بر گرفته از شهدای هشت سال دفاع مقدس است در چهره جوانان نسل سوم انقلاب نمایان شده و این جوانان با اتکا به فرهنگ شهادت به دفاع از آرمان های انقلاب در آن سوی مرزهای جغرافیایی می پردازند.
وی افزود: بسیج قویترین و بارزترین شخصیت خود را در طول هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که تا آخرین قطره خون از حریم ولایت و محور مقاومت دفاع خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بسیج میراث ماندگار امام خمینی(ره) است که توانسته در دوران جنگ و بعد آن در بیشتر موضوعات جامعه ورود کرده و در کنار مردم برای مردم مفید واقع شود.
وی افزود: امروز سازمان بسیج موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، نظامی بدست آورده و آماده مقابله و مجاهدت در همه عرصه ها است.
آئین تجدید عهد و پیمان رزمی کاران ذوالفقار با آرمان های والای امام راحل(ره) و شهدای والا مقام با حضور 35000نفر از ورزشکاران بسیجی تهران روز پنج شنبه ششم خرداد در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

ارسال نظرات