خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین اظهار کرد: حفظ شعارهای انقلابی از شاخصه های روحیه انقلابی برای مقابله با جنگ نا متقارن است.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،کلاس اخلاق کارکنان سپاه استان قزوین صبح امروز با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین، به نگرانی های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری هربار که حرف تازه ای داشته باشند ابتدا با پاسداران مطرح می کنند لذا معتقد هستند که پاسداران می توانند از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: از دغدغه های مقام معظم رهبری فروپاشی نظام از درون به دست نیروهای خودی و از دست رفتن روحیه انقلابی توسط دشمن است و تصمیم رهبری جلو گیری و ایستادگی مقابل این اهداف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان معنای روحیه انقلابی را تبیین کرد و گفت: در خرمشهر  تلفات زیاد اعم از کشته و زخمی دادیم و بعد از آزاد سازی خرمشهر امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و این منطق امام یعنی روحیه انقلابی که موجب پیروزی ها می شود.

وی افزود: امروز جنگ اراده‌ها است و همه باید بیدار باشیم دشمن از طریق نفوذ در افکار و اراده ها به دنبال تغییر عقاید می باشد و علمای حوزه و دانشگاه ها و نخبگان باید  هوشمندانه با ترفند دشمن مقابله کنند ما در جنگ نا متقارن نیاز به ایمان و توکل و اعتقاد به پیروزی نهایی داریم که آمریکایی ها ندارند و این مولفه قدرت را باید به درستی مدیریت کنیم.

حجت الاسلام معبودی به شاخص های روحیه انقلابی اشاره کرد و افزود: حفظ اقتدار،حفظ شعارهای انقلابی،ایستادگی برابر زیاده خواهی دشمن، پیروزی حق بر باطل و اراده قوی از شاخصه های روحیه انقلابی برای مقابله با جنگ نا متقارن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین بیان کرد: روحیه انقلابی یعنی در کنار جهاد اصغر جهاد اکبر را نیز مد نظر داشته باشیم،جهاد اصغر یعنی جنگ با دشمن و جهاد اکبر جنگ با نفس است که انسان را به طغیان وا می دارد.

وی اضافه کرد: سپاه  در بحث بیرون وقتی موفق است که از درون مشکلاتش را حل کند در جهاد کبیر باید هوشمندانه عمل کرد که این امر همواره با روشنگری  موفقیت را تضمین می کند جهاد باید فی سبیل الله باشد یعنی عدم اطاعت از شیطان در جبهه های مختلف است.

این مسئول مطرح کرد: نباید در فرهنگ اقتصاد و سیاست از دشمن و کفار اطاعت نکنیم ان وقت جهادکبیر را معنا کرده ایم و لازمه آن روحیه انقلابی است که به عنوان یک ابزار موفق از آن در صحنه های مختلف استفاده کنیم روحیه انقلابی یعنی حفظ اقتدار و قدرت ملت می باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها