خبرهای داغ:

طرح همگام با کشاورز توسط بسیج سازندگی سپاه ثارالله اجرا می گردد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله گفت: در راستای کمک به کشاورزان وباغداران طرح همگام با کشاورز به صورت روستا به روستا با حضور تیم های جهادی در محدوده غرب شیراز اجرا می گردد.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۶۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله با بیان اینکه  در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری جهاد کشاورزی و سازمان بسیج مهندسین سپاه فجر به جهت اشنایی  کشاورزان وباغداران با روش ها وفنون باغداری نسبت به تولید محصول بیشتر وبا کیفیت ، باغداران را از طریق اموزش وکلاسهای توجیهی باغداری مورد حمایت قرار می دهیم گفت: حمایت از باغداران از محوری ترین برنامه بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله در راستای تحقق نامگذاری شعار امسال به جهت رونق تولید وحمایت از انان می باشد.

وی با اشاره به اینکه پس از اینکه به صورت روستا به روستا کارشناسان، باغداران را نسبت به روش های اصلاح باغات توجیه واموزش می دهند در قالب تسهیلات به متقاضیانی که به جهت اصلاح باغات گام بردارند در قالب تسهیلات بسیج سازندگی از انان حمایت می کنیم گفت: این طرح در راستای تولید بیشتر محصولات واشتیاق به کشاورزی  صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دوره های اموزشی متقاضیان ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت: دوره های فنی وحرفه ای قالیبافی، قارچ،زنبور عسل ،کشت زعفران وغیره به زودی برگزار می گردد تا کسانی که نسبت به راه اندازی واحدهای تولیدی اموزش و تبحر کافی ندارند اشنا شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله در پایان صحبت هایش از برگزاری کارگاه اموزشی کار افرینی در مدارس خبرداد وگفت:در برنامه ای که در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته با برگزاری کارگاه کار افرینی ویژه دانش اموزان بدنبال اشتیاق جوانان به کارهای تولیدی وکارگاهی در مسیر تحصیل هستیم .    

ارسال نظرات
پر بیننده ها