خواننده مازندرانی برگزیده جشنواره شعر و موسیقی سال 94 کشور:

زیبایی و اوج هنر در خدمت به ارزش‌هاست / آثارم را در جهت روشنگری در دنیای اسلام انتخاب کردم

خواننده مازندرانی آهنگ های انقلابی گفت:تولیدات جدیدی با عنوان مدافعان حرم و قطعه هایی با شعارهای ضد داعشی و ضدصهیونیستی را عرضه کردم.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۹۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حسن محمود زاده خواننده جوانی است که سال گذشته نفر ممتاز اجرای موسیقی جشنواره عکس، شعر و موسیقی با موضوع دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

حسن محمودزاده در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران گفت: با افتخار خود را شاعر و خواننده انقلابی می دانم و 4 سالی به طور رسمی وارد عرصه موسیقی حماسی و ارزشی در حوزه دفاع مقدس شده و اولین اثرم با عنوان «کربلای من مجنونتم شلمچه» بوده که از رسانه ملی  پخش شد.

حسن محمود زاده یادآور شد: از حدود 4 سال پیش به طور حرفه ای مشغول کار هستم و آهنگهای زیادی هم تولید کردیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت. دو آلبوم با عنوان «قاصدک حرم» و «فریاد باران» هم تولید شده است.

آهنگ هایی نظیر مرگ بر آمریکا، هزار سنگر، یادگارجبهه، سرزمین من شلمچه، گمنام قهرمان، چشم انتظارم یاحسین و.... از آثار انقلابی و حماسی مدت فعالیتم  محسوب می شود.

 کارشناس رشته مدیریت تجاری سازی و شاعرو مداح اهل بیت«ع»اعتقاد دارد:   اوج زیبایی هنر به آن است که در خدمت ارزش ها باشد.

وی به دلیل این ویژگی بیان کرد: به عنوان خواننده حماسی و انقلابی بین مردم عزیز مشهورم که امیدوارم در این راستا همواره موثر باشم.

محمودزاده تأثیر گذاری بین نسل جوان را آرزو دانست و افزود:  برای روشنگری هرچه بیشتر این عزیزان قالب اشعار را با محتوای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مسائل روز دنیای اسلام انتخاب کردم و تولیدات جدیدی هم با عنوان مدافعان حرم و قطعه هایی با شعارهای  ضد داعشی و ضدصهیونیستی عرضه کردم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها