مسئول دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر:

تقویت معنویت و پیشرفت علمی دو عنصر مهم در پیشرفت سپاه و بسیج

مسئول دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر گفت: امروز دشمن می خواهد از طریق نفوذ، ماهیت استکبار را بوجود آورد و در حال حاضر جنگ از درون تمدنها شروع شده و مسلمانان به انحاء مختلف به جان یکدیگر افتاده اند.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۶۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ زارعی تبار مسئول دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر در نشست سیاسی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مالک اشتر بوشهر گفت: دشمن درحال تغییر تاکتیک است و هوشیاری پاسداران و بسیجیان باعث خنثی کردن تاکتیک دشمن است و یکپارچگی  و ایجاد وحدت بین مسلمانان در این برهه از زمان، دشمن را ضعیف کرده است.

زارعی تبار به تحولات اوائل انقلاب تاکنون اشاره ای کرد و افزود: سیر پیشرفت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا کنون چشمگیر بوده و انشاء الله با درایت مقام معظم رهبری انقلاب ، اینده ای بهتر و روشن تری پیش رو خواهیم داشت .

وی ادامه داد: امروز دشمن می خواهد از طریق نفوذ ضد ماهیت استکباری را بوجود بیاورد و در حال حاضر جنگ از درون تمدنها شروع شده و مسلمانان را با القاء مختلف به جان یکدیگر انداخته در صورتی که از راه جنگ سخت نتوانست به نتیجه ای برسد از راه جنگ نرم وارد شدند و هدف دشمن تهی کردن نظام از عناصر قدرت های مادی و معنوی است و به امید خدا عملی نخواهد شد درصورتی که اقتصاد ملی ومقاومتی را تقویت وبه جد دنبال کنیم وکارهای عملی را به سرانجام برسانیم.

ودر ادامه مسئول دانش و پژوهش درمورد تجربه نگاری گفت: تقویت معنویت و پیشرفت علمی دو عنصر مهم که باعث پیشرفت سپاه و بسیجی گردیده است.

هر کشوری که از لحاظ علمی پیشرفت کرده باشد تمامی کشورها آن را جزء کشوری توسعه یافته و قدرتمند و با توان قدرتی بالا به شمار می آورند و ایران اسلامی از جمله کشوری است که هم از لحاظ تقویت دینی و معنوی و هم از لحاظ پیشرفت علمی داراست . و فراموش نمی کنیم عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی از برکت خون شهداست و پیشرفت کشورمان مدیون جان فشانی ها و استقامت مردانی بزرگ و با غیرت بود . اگر نبودند، کشوری به نام ایران اسلامی در صحه بین الملل نداشتیم . با تقویت دین و معنویت در همه ابعا زندگی خود می توانیم در شکل جامعه جهت مقابله با حملات فرهنگی استکبار سهمی داشته باشیم. در پایان مراسم از تجربه نگاران برتر ناحیه تقدیر و تشکر به عمل آمد .



ارسال نظرات