جزئیات ثبت نام دانش آموزان مازندران در سال جدید تحصیلی تشریح شد

ساماندهی 2600 نیروی مازاد متوسطه در دوره های ابتدایی / شرط معدل در انتخاب رشته تحصیلی

مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش پرورش مازندران اظهار کرد: مقطع متوسطه مازندران 2600 نیروی مازاد دارد که از آنان برای دوره های ابتدایی و پایه استفاده می شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۴۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش پرورش مازندران با اشاره به بخشنامه های ابلاغی گفت: هر دانش آموز یا در محل سکونت جغرافیایی و یا محل کار والدینش می تواند ثبت نام کند.

تقی شادمان تعداد دانش آموزانی که برای دوره متوسطه دوم قرار است هدایت تحصیلی شوند را در استان مازندران بیش از 39 هزار نفر اعلام کرده و افزود: از این تعداد باید 55 درصد در مدارس نظری و 45 درصد در دوره فنی و حرفه ای مشغول به ادامه تحصیل شوند. بنا بر اعلام وی شرط معدل در انتخاب رشته تحصیلی در مدارس دولتی در اولویت قرار خواهد گرفت ولی در مدارس غیر انتفاعی این شرط لحاظ نمی شود.

مسئول ارزیابی عملکرد آموزش پرورش مازندران تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس غیر انتفاعی در کل کشور را 12 درصد از کل دانش اموزان دانسته و افزود: دانش آموزان دوره پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه برای ثیت نام باید به همراه اولیاء خود درمدارس حضور یابند اما برای بقیه دورهای تحصیلی نیازی یه حضور فیزیکی اولیا جهت ثبت نام نیست.

شادمان گفت: برای ثیت نام در هنرستان های دولتی در سطح استان مازندران نیازی به لحاظ کردن موقعیت جغرافیایی نیست و هر دانش آموز می تواند در هر کدام از هنرستان ها ثبت نام کند.

 این مسئول یادآور شد: مقطع متوسطه مازندران 2600 نیروی مازاد دارد که از آنان برای دوره های ابتدایی و پایه استفاده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها