نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
نماینده دوره‌ نهم مجلس گفت: امام خمینی (ره) هر نوع نهضت آزادی بخش را که برپایه عدالت محوری و نجات بشر از تجاوزارت ظالمانه شکل گرفته بود را به شدت حمایت می کردند.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: دیدگاه امام خمینی (ره) دیدگاهی جهانی بود.

وی افزود: هدف امام(ره) فقط انقلاب در ایران نبود بلکه ایشان ایران را به عنوان پایگاهی برای توسعه ارزش های الهی در سطح جهان و نجات مستضعفین عالم از ستم مستکبرین می دانستند به همین خاطر ایشان هر نوع نهضتی را که برپایه عدالت محوری و نجات دهنده بشر از تجاوزارت ظالمانه شکل گرفته بود را به شدت حمایت می کردند.

زارع زاده مهریزی در ادامه گفت: تمام نهضت های آزادی بخش جهان مورد حمایت امام (ره) بودند مگر نهضت های ضد دینی که اعتقادی به خدا نداشتند مثل جریانات کمونیستی و سوسیالیستی کاری اما نهضت های نجات دهنده انسان ها از استکبار شدیداً مورد حمایت امام (ره) بودند.

نماینده دوره نهم مجلس تأکید کرد: امام خمینی (ره) پایه گذار جریان نهضت های آزادی بخش در ایران بود و با اینگونه نهضت ها در جهان ارتباط تنگاتنگی داشتند مخصوصا در جهان اسلام و خاورمیانه.

ارسال نظرات