خبرهای داغ:
آیین اختتامیه کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) با حضور میهمانان لشگری وکشوری در آستان حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۰۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف وامور خیریه کشور در این آیین رمز ماندگاری امامزادگان را تسلیم ناپذیری در برابر کفر وجهاد درراه خدا دانست و گفت: امامزادگان جهاد کبیر را ترویج کردند و مانند اجدادشان در برابر ظلم و زور کفر ایستادگی ومقاومت کردند و از باطل تبعیت نکردند.

حجت‌الاسلام علی محمدی علاج همه مشکلات در شرایط فعلی را رسیدن به اقتدار وحدت واقعی در سایه تعالیم اسلام، معارف قرآن واهل بیت علیهم السلام اجمعین دانست و گفت: تسلیم ناپذیری در مقابل خواسته های نابجای دشمن چون امامزادگان رمز پیروزی و سعادت و سربلندی ما در برابر دشمن است.
وی با انتقاد از گفته کسانی که می‌گویند ارتباط با غرب یک بسته کامل است و باید در همه امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از آنها تبعیت کرد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در تعامل با دنیا درها را نمی بندیم اما تمام موارد آنها بویژه امور مقابل با اسلام را نمی پذیریم و تبعیت نمی کنیم.
نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف وامور خیریه کشور ، با استناد به کلام مقام عظمای ولایت که فرمود ما خواسته کشورهای نامشروع بویژه اسرائیل و همراهانش را نمی پذیریم، افزود: ما در ارتباط نباید از اصولمان عدول کنیم.
به گفته وی،تنها راه علاج مشکلات کشور تمسک به قرآن، معارف و اسلام است.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی محمد هلال بن علی علیه‌السلام اظهارداشت: اکنون خدا بعد از 1400 سال اراده کرده است که این امامزاده از این منطقه به همه ایران شناسانده و مطرح شود که این همان وعده خدا در آیه نورانی "یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ” است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها