طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان دیر با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۸۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر؛ احمد مغدانی در گفت‌گو با خبرنگاربسیج، گفت: بسیج سازندگی در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش است توسعه اقتصادی را برای ایران به همراه داشته باشد.

وی افزود: در این راستا به ویژه در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند تلاش دو چندان می کنیم  تا به بهترین شکل این شعار در جامعه تببین شود.

مغدانی بیان کرد: مردمی كردن اقتصاد مقاومتی، از اهداف بسيج سازندگی است و در این راستا برنامه ریزی های ویژه ای در شهرستان دیر انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء (ع) ناحیه دیر اظهار داشت: شهرستان دیر  توانمندی برای پیش برد اهداف با تببین شعار مردم محوری دارد که سپاه نیز به بهترین شکل در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی از آن بهره می برد.

وی افزود: به همین منظور در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته بهره برداری از 29 طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان دیر با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون در دستور کار قرار گرفت.

مغدانی در پایان اضافه کرد: 29 طرح از مجموع طرح های یادشده در زمینه اقتصاد مقاومتی شامل پرورش دام سنگین و سبک، پرورش شتر مرغ، پرورش قارچ خوراکی، گلخانه است.

 

 

ارسال نظرات