سه ورزشکار گناوه سهمیه پارالمپیک ریو برزیل را بدست آوردند

سه ورزشکار معلول نابینا و کم بینا و جسمی حرکتی شهرستان گناوه موفق شدند در رقابتهای باشگاهی کشور، سهمیه پارالمپیک 2016 ریو برزیل را بدست آورند.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۶۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸



 

محمدرضا ابراهیم زاده رئیس هیات ورزشهای نابینایان وکم بینایان استان بوشهر به خبرنگار بسیج گفت: دراین رقابتها تیم استان بوشهر متشکل از 5 ورزشکار حضور داشتند که سجاد نیک پرست و سیدعرفان حسینی لیراوی از شهرستان گناوه در پرتاب نیزه جواز حضور در پارالمپیک ریو بزریل را کسب کردند.
علیرضا ملک زاده مسئول هیات ورزشی جانبازان و معلولان گناوه گفت: سید ذمحسن حسینی پناه از شهرستان گناوه که با تیم اعزامی هیات جانبازان و معلولان استان بوشهر در رقابت های باشگاهی کشور حضور یافته بود، موفق شد سهمیه المپیک ریو برزیل را دراین رقابتها بدست آورد.
مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی‌ نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازیهای پارالمپیک ریو هفته گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.
این رقابت‌ها در دو بخش زنان و مردان و با حضور 100 ورزشکار نابینا و کم بینا در قالب ، 65 ورزشکار مرد و 35 ورزشکار زن برگزار شد که سجاد نیک پرست ورزشکار هم استانی در رشته پرتاب نیزه با کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات جواز حضور در پارالمپیک ریو برزیل را کسب کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار