نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت:با عینی شدن اقتصاد مقاومتی و قدرت گیری اقتصاد کشور حربه تحریم دشمن بی‌اثر می شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۵۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از قائم آنلاین،آیت الله علی معلمی در خطبه های امروز نماز جمعه در قائمشهر با بیان اینکه اجلاس خبرگان رهبری در هفته گذشته با پیام رهبری آغاز و در نهایت هم با شرفیابی اعضا و با سخنان حکیمانه و نکات ارزنده مقام معظم رهبری خاتمه یافت، افزود: رهبر در بخشی از سخنانش، هویت مجلس خبرگان و مسیر و وظایف اختصاصی و عمومی را تببیین کرد.


معلی با اشاره به فرموده های رهبری که باید کشور را مقتدر کنیم، گفت: برای اقتدار کشور تنها اقتدار نظامی نیست بلکه قدرت علمی، صنعتی، اقتصادی هم لازم است.


نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: استکبار جهانی به دولت مردان ایران فشار وارد می کند تا در برابر خواسته آنها کوتاه بیایند اما اگر اندیشه ناب اسلام فراگیر شود مسئولان می‌توانند این تفکرات را به رخ جهانیان بکشند و در نتیجه مردم ما احساس قدرت استقامت می کنند.


امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: اگر کشور ضعیف  باشد از مستکبران امتیاز خواهند گرفت و بر سر ایران می زنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به بیانات رهبری اشاره کرد که آمریکا پذیرفت ایران غنی سازی کند به دلیل آنکه غنی سازی ایران به ۲۰ درصد رسید، خاطرنشان کرد: تیم های مذاکره کننده حال متوجه شدند که ما با مذاکره امتیاز گرفتیم در حالی که مذاکره را خودشان خواستند و همگان باید بدانیم که آمریکا از درگیری نظامی با جمهوری اسلامی در هراس است.


معلمی با بیان اینکه در ایران در حال حاضر ۱۹ هزار سانتریفیوژ به کار افتاد درحالیکه دشمن زمانی حاضر نبود حتی یک سانتریفیوژ در ایران ساخته شود، تأکید کرد: امیدوارم با عینی شدن اقتصاد مقاومتی و قدرت گیری اقتصاد کشور، دشمن بی اثر بودن حربه تحریم را درک خواهد کرد.


وی افزود: باید دولت و ملت به این باور برسند که روی پای خود بأیستند و انتظار اینکه آمریکایی ها ایران را برای پشرفت حمایت کنند بیهوده است.


معلمی با اشاره به سخنان وزیر اقتصاد که اعلام کرد درآمدهای مالیاتی تکیه‌گاه دولت می شود، گفت: مالیات وظیفه مؤمنان است و باید آن را پرداخت کنند اما به این معنا نیست که دولت همه مطالبات خود را با افزایش مالیات تأمین کند.


وی با بیان این نکته که دولت مردان هزینه جاری تشریفاتی زیادی در دستگاه ها به وجود می آورند، تصریح کرد: چرا باید بر مردم سخت بگیرید و مردم هزینه تشریفات شما را پرداخت کنند پرداخت مالیات باید عاقلانه باشد.


نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وزیر نفت اعلام کرد صادرات نفت در بعد از پسابرجام دو برابر زمان تحریم شد بنابراین مالیات را نباید افزایش پیدا کند، گفت: متأسفانه هزینه های کلان و همچنین افشا شدن حقوق های چند میلیون تومانی نشان از فساد اقتصادی در این دولت است باید توجه کرد که این فیش های حقوقی که از دولت قبل نیست و در حال حاضر سه سال از دولت قبل گذشته بنابراین باید به دنبال راهکار دیگری جز افزایش مالیات و سخت گیری بر مردم باشیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها