آیت‌الله شاه‌آبادی گفت: دشمنان همه تلاش خود را بسیج کرده‌اند تا مهم‌ترین سرمایه شیعیان را با جنگ نرم و القای شبهات از مردم بگیرند که در راستا باورهای اعتقادی جوانان و نوجوانان با کارگاه‌های تخصصی غدیر شناسی تقویت می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۲۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ آیت‌الله سعید شاه‌آبادی  در کارگاه تخصصی غدیرشناسی در بوشهر اظهار داشت: شیعیان باید اعتقادات شان علمی و استدلالی و دارای عمق معرفتی باشد تا بتوانند دست‌کم ساده‌ترین شبهات دشمنان را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه در این کارگاه تخصصی از آموزه‌های مکتب اسلام استفاده می‌شود تصریح کرد: شعار محوری ما اثبات آموزه‌های مکتب ولایت و تشیّع از روی معتبرترین کتاب‌های مذاهب اسلامی است.

رئیس مؤسسه غدیرشناسی  با بیان اینکه همه‌ اقشار مردم می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند تاکید کرد: در راستای شیعه‌ستیزی دشمنان با استفاده از شبکه، سایت و فضای مجازی در زمینه اعتقادات شیعه شبهه‌افکنی می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروزه دشمنان همه تلاش خود را بسیج کرده‌اند تا اصلی‌ترین داشته و مهم‌ترین سرمایه  شیعیان را با جنگ نرم و القای شبهات از مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان بگیرند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه معرفت اعتقادی شیعیان باید علمی و استدلالی باشد افزود: در شرایطی که دشمنان علیه مکتب شیعه برنامه‌ریزی کرده‌اند مردم باید به سلاح‌های معرفتی و علمی برای پاسخگویی به شبهات، مسلط شوند.

رئیس مؤسسه غدیرشناسی تاکید کرد: نه‌تنها دستگاه‌های حکومتی بلکه همه  اشخاص و نهادها مانند امامان جمعه و جماعت و مسئولان هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی در کنار تعظیم شعائر دین باید به کارهای زیربنایی و عمق‌بخشیدن به باورهای شیعه توجه کنند.

کارگاه غدیر شناسی به همت معاونت تعلیم وتربیت پایوران سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظرات