مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ممنوعیت پیش فروش ساختمان بدون مجوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیش فروش واحدهای ساختمانی توسط شرکت های ساختمانی منوط به اخذ مجوز از راه و شهرسازی استان است.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۱۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم قاسمی با اشاره به این مطلب اظهار داشت: سازنده‌ها موظفند طبق آیین‌نامه اجرایی قانون پیش‌فروش، برای هر نوع تبلیغات رسانه‌ای بابت فروش پروژه‌های در حال ساخت، ابتدا از ادارات استانی وزارت راه‌ و شهرسازی مجوز بگیرند و مطبوعات استانی و کشوری می بایست از درج آگهی پیش‌فروش بدون مجوز راه و شهرسازی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: دستورالعمل پیش‌فروش واحدهای ساختمانی از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده و باید موارد تعیین شده در این دستورالعمل در استان رعایت شود.

قاسمی افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت راه و شهرسازی مرجع صدور مجوز پیش‌فروش واحدهای ساختمانی بوده و صدور مجوز در استان‌ها نیز بر عهده اداره کل راه و شهرسازی هر استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان خاطرنشان ساخت: اگر کسی بخواهد در استان پیشفروش مسکن و واحدهای ساختمانی داشته باشد ابتدا باید مجوز پیش‌فروش را از اداره کل راه و شهرسازی بگیرد، در غیر این صورت دچار تخلف شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار