خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه قزوین اظها کرد: استکبار ستیزی از مولفه های اصلی انقلاب بود و در کنار آن شعار مرگ برآمریکا مرگ بر همه اعتقادات استبدادی زمان بود و تا امروز هم که آمریکا نماد استکبار مجسم است ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۹۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

 

سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب در ارتباط با اندیشه های استکبار ستیزانه ایشان اظهار کرد: سیره عملی امام از انقلاب و پس از آن سرشار از نکات استکبار ستیزانه و اعلام انزجار از عملکرد استکبار می باشد.

وی ادامه داد: امام تمام تلاش خود را برای رویارویی با استبداد به کار بردند و از نگاه ایشان آمریکا، شوروی و در آن زمان فرانسه مصداق استکبار بود و انگلیس را از همه‌ آنها بدتر می دانستند.

سرهنگ برزگر با بیان این نکته که امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب عداوت ها همچنان ادامه دارند عنوان کرد: آمریکا و عناصر استکبار هرگز دست از ستیز با اندیشه اسلامی و انقلابی ما نمی‌کشند و همواره در جهت ضربه زدن به این نظام و مردمش قدم بر می دارند.

 جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به موضوع تحریف بیانات امام خمینی (ره) اذعان کرد: سال گذشته مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در روز 14 خرداد به این موضوع و اهمیت جلوگیری از تحریف شخصیت حضرت امام اشاره داشتند.

وی اضافه کرد: از تمام بیانات امام  راحل فیلم و صدای ضبط شده وجود دارد و در عین حال وصیت نامه سیاسی الهی ایشان سراسر نکته های متعدد استکبار ستیزی را یادآوری می کند.

سرهنگ برزگر توضیح داد: امام در نکات متعددی از آمریکا اعلام برائت می کنند و نسبت به آن با کینه و بغض اعلام موضع می کنند و یکی از علل آن را می توان حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و به کار بردن همه توان مالی و تلاش برای پیشبرد اهداف این رژیم  است، رژیمی که امام می گوید باید از صفحه روزگار حذف شود در حالی که تمام حیثیت آمریکا است.

این مسئول با مزمت تحریف سخنان  و عقاید امام راحل توسط افرادی که از نزدیکان ایشان محسوب می‌شده اند بیان کرد: امروز می بینیم که برخی از نزدیک ترین یاران انقلاب سخنان و دیدگاه‌های ایشان را تحریف می کنند،این‌ها استحاله شده اند و از نظر فکری تهی، دائم از مراوداتی یاد می‌کنند که کذب است و سندیتی بر آن وجود ندارد.

وی مطرح کرد: امام علی (ع) تمام عمر خود را صرف طرفداری از مستضعفین و عدالت گستری کردند و نیز امام حسین (ع) به علت مقابله با فساد و ظلم قیام کردند و به همین علت حادثه کربلا وقوع یافت، در زندگی همه ائمه ظلم ستیزی وجود دارد تازمانی که آنان به شهادت رسیده اند و در کنار آنها امام راحل نیز تمام عمر خود را صرف استکبار ستیزی و گرفتن حق مظلومان از ظالمان زمان کردند.

سرهنگ برزگر تبیین کرد: امام 15 سال از زندگی خود را در تبعید گذراندند و هرگز دست از عقیده خود نکشیدند، استکبار ستیزی از مولفه های اصلی انقلاب بود و در کنار آن شعار مرگ برآمریکا مرگ بر همه اعتقادات استبدادی زمان بود و تا امروز هم که آمریکا نماد استکبار مجسم است ادامه دارد.

وی در پایان گفت: آمریکا در هر نقطه ای از جهان که حضور می یابد آرامش برای همیشه از آن مکان رخت می بندد و خیانت کاری آمریکا نسبت به اعتقادات و خواسته های ملت ها بار ها تکرار شده است.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها