امام جمعه گلوگاه با اشاره به پیش رو بودن آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی در راس امور مجلس قرار گیرد و باند بازی و حزب بازی وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۸۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از گلوگاه ما،حجت‌الاسلام سیدابرهیم میراحمدی در خطبه نماز جمعه این هفته گلوگاه ضمن گرامیداشت هفته مساجد گفت: روحانیون در ماه مبارک رمضان کارهای فرهنگی و به خصوص رفع شبهات در مساجد کنند و در برابر جنایات دنیای استکبار ساکت نباشند.

 

وی تاکید کرد: کسی که دعاگوی رهبر انقلاب نباشد باید دهانش را گِل گرفت، عده‌ای در شهرستان هستند که در مساجد برای رهبری دعا نمی‌کنند این افراد نباید به عنوان روحانی در مساجد دعوت شوند.

 

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمی‌تواند در مقابل ما بایستد و با دوقطبی کردن جامعه قصد ضربه زدن را دارد، در شرایط فعلی جهاد اکبر به معنای جهاد با نفس و کار فرهنگی و علمی است که باید صورت گیرد.

 

این مسئول با دعوت آحاد جامعه به وحدت، خاطر نشان کرد: اختلافات داخلی نباید در سطح دنیا معرفی شوند زیرا با این کار به دشمن آدرس داده‌ایم، با پرهیز از اختلافات باید در کارهای فرهنگی سرمایه‌گذاری کنیم تا دشمن جوانان و سرمایه‌های ما را شکار نکند.

 

میراحمدی با اشاره به پیش رو بودن آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی و تبریک به علی محمد شاعری منتخب مردم شرق مازندران در این مجلس گفت: مجلس دهم باید در تصمیم گیری‌ها و اظهارنظرها شجاعانه عمل کند، اقتصاد مقاومتی در راس امور مجلس قرار گیرد و باند بازی و حزب بازی وجود نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری مشت محکمی بر دهان انگلیس بود و باعث آرامش در کشور شد.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: دستگاه قضا کسی که با بهائیان عکس یادگاری می‌گیرد را باید محاکمه کند و مردم گلوگاه به شدت به حرکت فائزه هاشمی معترض‌ هستند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها