زنده نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه عموم مردم است

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام گفت: وظیفه ما در حال حاضر زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء و رزمندگان زمان جنگ و مدافعان حرم میباشد و باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین عموم مردم ترویج داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۵۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم آزاد سازی خرمشهر(سوم خرداد) همراه با نماز مغرب وعشاء در محل حسینیه گلزار شهداء اشکفتک در جوار قبور مطهر شهداء با همت هیات رزمندگان اسلام اشکفتک و پایگاه بسیج ابوذرغفاری اشکفتک با حضور جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام)، فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، فرمانده حوزه امام صادق، رزمندگان، خانواده محترم شهداء وعموم مردم برگزار گردید.

سردار اکبری با گرامیداشت یاد وخاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادتهای شهیدان ورزمندگان آن زمان از چگونگی تشکیل تیپ حضرت قمربنی هاشم (ع) در آن زمان وعملیاتهای آنها اشاره نمود.

وی با تاکید بر فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص اینکه ما غزه و قدس را آزاد خواهیم کرد اظهار کرد:  راه غزه از کربلا میگذردکه در حال حاضر هم همین اتفاق افتاده که هواپیماهای برای رفتن به سوریه از نجف و کربلا میگذرند.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام)، بیان کرد: در حال حاضر با همکاری سپاه ایران بسیج مردمی  در سوریه و عراق تشکیل شده و از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و دیگر اهل بیت (علیه السلام) در حال دفاع می‌باشند.

اکبری همچنین به اعزام جمعی از مدافعان حرم از استان و همچنین شعادت مظلومانه شهیدان عسگرزاده وقنبرعلی طاهری اشاره نمودند و افزود: اسلامی که داعش انتخاب نموده است اسلام رعب و وحشت است و آنها میگویند هر کسی 3 شیعه را بکشد یا سر ببرد به عالیترین درجه بهشت میرود و آنها میگویند شیعیان کافر هستند

ارسال نظرات