خبرهای داغ:
امام جمعه لارستان:

مراقبت مجلس خبرگان رهبری نظام را بیمه می‌کند

امام جمعه لارستان گفت: مجلس خبرگان رهبری موجب بیمه شدن نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی یکی از ویژگی‌های اساسی یک سیاستمدار را تبعیت نکردن از فرهنگ و هنر دشمنان دانست و افزود: ما می‌توانیم با تکیه بر تمدن چند هزار ساله کشورمان فرهنگ و هنر خودمان را برای دیگران الگو کنیم، نه آن که دچار غرب‌زدگی شویم و فقط به تقلید مبادرت کنیم.

امام جمعه لارستان علت اصلی دشمنی استکبار با نظام اسلامی را ایدئولوژی آن دانست و تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی توسط حضرت امام(ره) با حمایت و پشتیبانی مردم، یک نوع حکومت جدید در ادبیات سیاسی دنیا وارد کرد و این نظام به الگویی برای سایر کشورها بدل شد.

وی با بیان اینکه شکل گیری نظام حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت‌های لیبرال دموکراتیک دنیا را با چالش جدی روبرو کرده است، خاطرنشان کرد: تنها راه ماندگاری و استقلال انقلاب پایداری بر مبنای ایدئولوژیکی اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جلسه اخیر مجلس خبرگان رهبری، این مجلس را حاصل یک آینده‌نگری توسط حضرت امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: تشکیل مجلس خبرگان رهبری باعث بیمه شدن نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان این نظام است.

موسوی، مجلس خبرگان رهبری را تضمین‌کننده آینده نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مجلس خبرگان رهبری، باعث حفظ نظام در مسیر اصلی خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری، افزود: آیت‌الله جنتی در عرصه‌های مختلف انقلاب سربلند خارج شده که نشان از درک بالای این عالم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه لارستان با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان، تصریح کرد: مبارزه در جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ سخت است، زیرا که در جنگ نرم دشمن دیده نمی‌شود.

وی راه شناخت دشمنان در جنگ نرم را اخلاص افراد در حرکت در مسیر اسلام، انقلاب و ایران برشمرد و گفت: شناخت ظاهر با باطن منافقین بسیار دشوار است و شاخصه اصلی شناسایی مسیر درست، گوش کردن و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه است.

امام جمعه لارستان با عرض تسلیت به مناسبت 14 خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی حضرت امام(ره) و با اشاره به شخصیت سیاسی، علمی، مذهبی امام خمینی(ره)، تصریح کرد: حضرت امام(ره) توانست پس از گذشت قرن ها پا در عرصه جهان گذاشت و یک حکومت را با اتکاء به اسلام تأسیس کرد.

موسوی با اشاره به اینکه با درایت حضرت امام(ره) با تشکیل مجلس خبرگان، حتی یک روز هم مملکت بی‌صاحب نماند و در همان روز رحلت، امام خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید ایران اسلامی شد، ادامه داد: مقام معظم رهبری پس از وجود مبارک حضرت امام(ره) توانستند کشتی نظام اسلامی را در دریای پرتلاطم عصر معاصر کنترل کنند و آن را در مسیر درست راهبری کنند.

وی با گرامیداشت چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌اللهی، یادآور شد: لازم است یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده در دلها زنده شود و مبانی فکری و اعتقادی آن بزرگوار به نسل جوان یادآوری شود.

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولین برای پرکردن اوقات فراغت جوانان با توجه به آغاز تدریجی تعطیلی مدارس، گفت: لازم است مراکز تفریحی، ورزشی، کانون‌های فرهنگی مذهبی برای پرورش بهتر نسل جوان و نوجوان تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها