خبرهای داغ:
امام جمعه شیراز گفت: اینکه مراقب تحرکات دشمن و پروژه‌های نفوذ باشیم تناقضی با ایجاد ارتباط با دنیا ندارد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۴۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

آیت‌الله اسدالله ایمانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به مسئله نفوذ اشاره کردند و این که دشمن به دنبال تغییر باورهای مردم و نفوذ در ارکان مهم تصمیم‌گیری نظام است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: لازم است تمام مسئولان توجه کنند که دشمن همواره دشمنی می‌کند و باید مراقب رفتار او بود اما این مراقبت از نفوذ به معنای قطع ارتباط با دنیا و کشیدن دیوارهای بلند به دور کشور نیست.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: خبرگان ملت با انتخاب هیئت رئیسه‌ای از بهترین افراد موجود دین خود را به مردم و کشور ادا کردند و توطئه‌های دشمن را خنثی ساختند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در فراز دیگری از خطبه‌ها یادآور شد: مجلس دهم به‌ زودی کار خود را آغاز می‌کند و به‌ مانند یک خانواده نظرات و سلایق گوناگونی را در خود جای‌ داده، اما حرکت کلی این مجموعه با نگاه به عنصر تعادل‌بخش کشور که ولایت است میسر می‌شود.

وی بیان کرد: محور و تکیه‌گاه جامعه ما در تمام ادوار ولایت‌ فقیه است و هرگاه مجموعه‌های مختلف جامعه بر مبنای این محور گام برداشته‌اند به نتیجه خوبی دست‌یافته‌ایم.

امام‌ جمعه شیراز با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی فارس به سبب خشکسالی، تشریح کرد: برخی تنگ‌نظری‌ها باعث شده که هرروز کارخانه‌ای در استان فارس تعطیل شود که این امر در کنار مشکلات بخش کشاورزی ضرباتی را بر بحث اشتغال این استان وارد کرده است.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: در این شرایط توجه و برنامه‌ریزی برای بخش گردشگری و به‌ویژه زیارت در استان فارس می‌تواند راهگشا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها