خبرهای داغ:
پایگاه تخصصی بسیج مستشهدین حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با همکاری موسسه میقات همزمان با ماه مبارک رمضان، مبلّغ به مناطق مورد نیاز اعزام می کند.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۰۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از قم، پایگاه تخصصی مستشهدین حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) با همکاری موسسه میقات برای ماه مبارک رمضان 95 از تاریخ 16 خرداد تا 17 تیر ماه اعزام مبلغ بصورت تخصصی انجام میدهد.

اعزام مبلغ از سوی پایگاه تخصصی مستشهدین در ماه مبارک رمضان

مراکز هدف مبلغان عبارتند از: دانشکدۀ شناوری جوادالائمه علیه السلام (چالوس)، دانشکدۀ علوم و فنون سیدالشهداء علیه السلام (زیباکنار)، پادگان آموزشی احمد بن موسی علیه السلام (شیراز)، پادگان آموزشی امام سجاد علیه السلام (اقلید)، جزیرۀ ابوموسی، جزیرۀ تنب بزرگ، جزیرۀ تنب کوچک، جزیرۀ سیری و جزیرۀ فارسی.

بر اساس این گزارش دو نهاد ارزشمند حوزه و دانشگاه از دیرباز کانون توجهات دشمنان اسلام و انقلاب بوده و هستند، در این راستا حضرت امام(ره) بارها و بارها بر وحدت، حفظ انسجام این دو نهاد ارزشمند تأکیدات فراوان داشته تا جایی که وحدت حوزه و دانشگاه را از اهم تکالیف حوزه و دانشگاه برشمرده اند.

اعزام مبلغ از سوی پایگاه تخصصی مستشهدین در ماه مبارک رمضان

مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز بارها با بیانات گوناگون سعی در جهت دهی و همسو کردن این دو نهاد تأثیرگذار داشته و بر ایجاد هرچه بیشتر این ارتباط و بهره مندی هرکدام از این دو حوزه از توانایی ها و تجارب یکدیگر تأکید داشته اند.

در این راستا موسسه تبلیغی جهادی میقات، برای ششمین بار در کشور، با هدف ارتقاء سطح بصیرت دینی و فرهنگی دانشجویان، ارتقاء سطح بصیرت سیاسی دانشجویان و تدوین طرح راهبردی تبلیغی همکاری طلاب و دانشجویان، رزمایش علمی فرهنگی با موضوع تربیت افسران جنگ نرم به صورت سراسری ویژه دانشجویان فعال در عرصه فرهنگ برگزار نماید.

این دوره برای تعداد ۲۵۰ نفر در نظر گرفته شده است و مخاطبین رزمایش از فعالان عرصه فرهنگ و سیاست در دانشگاه های کشور گزینش شده و به رزمایش دعوت خواهند شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها