خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ارتش در یادواره شهدای فردو مطرح کرد؛

فریاد «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» چرخ‌های اقتصاد را به نفع ملت می‌چرخاند

جانشین فرمانده ارتش گفت: فریاد «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده»، ایستادگی، مقاومت و آمادگی بسیج و ملت بزرگ ایران سبب چرخش چرخ‌های اقتصاد به نفع ملت می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۹۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در بیست و هفتمین کنگره سرداران و 114 شهید روستای فردو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است و این تهدیدات در همه حوزه‌ها وجود دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، ادامه داد: آمریکا از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن برای نظام اسلامی استفاده می‌کند و این امر همواره در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آب ایران و آمریکا هرگز به یک جوی نخواهد رفت، تصریح کرد: ماهیت انقلابی اسلامی ایران آرمانخواهی، ضد استکباری و ضد سلطه بوده و این نظام به دنبال ایجاد تمدن اسلامی است در حالی که ماهیت دنیای استکبار نقطه مقابل این امر است.

وی ادامه داد: دشمنی‌ها و تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است و در یک مقطع خاص و یک مولفه قدرت نیست.

موسوی با بیان اینکه دشمن با تهدیدات پیچیده وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: هدف تهدیدات دشمن اصل و ریشه و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن تاکید بر اینکه وقتی تهدید همه جانبه است دفاع نیز باید همه جانبه باشد، اظهار کرد: همه باید خود را در سنگر دفاع و مبارزه با تهدیدات دشمنان ببینند و همه مسؤولان در هر سنگری که هستند باید به این اصل مهم و اساسی توجه جدی داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید در کنار هم متحد و همدل در مقابله با تهدیدات دشمن باشند، افزود: همه عرصه‌ها باید به عنوان خاکریز برای مردم و مسؤولان به عنوان سنگر مقابله با تهدیدات دشمنان باشد و در این زمینه باید انسجام داشته باشند.

وی در ادامه منطق و زبان دشمن را منطق و زبان زور عنوان کرد و با تاکید بر اینکه دشمن به جز زبان زور چیز دیگری را نمی‌فهمد، تاکید کرد: خصلت دشمنان ایران این است که به جز زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمند.

موسوی با اشاره به جایگاه ویژه قدرت دفاعی کشور به عنوان مشت آهنین ملت در برابر استکبار گفت: آرزوی همه ما پذیرش منطق از سوی دنیا است و همواره ما دنیا را دعوت به منطق کرده‌ایم ولی دزد اگر دیوار خانه‌ای را قابل عبور بداند از آنجا عبور می‌کند.

وی افزود: امروز دنیای سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دزد تاریخ است و اگر برج و باروی دفاعی را ضعیف ببیند یک روز هم صبر نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: واقعیت دنیای امروز این است که در پناه چرخش شنی تانک‌ها و غرش توپ‌ها فن آوری اجازه رشد پیدا می‌کند و حرکت ناوها و غرش جنگندها و موشک‌ها است که فرصت و پیشرفت دیپلماسی را به وجود می‌‌آورد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فریاد «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده»، ایستادگی، مقاومت و آمادگی بسیج و ملت بزرگ ایران اجازه می‌دهد تا چرخ‌های اقتصاد به نفع ملت بچرخد.

موسوی با اعلام اینکه نیروهای مسلح به عنوان دژهای مستحکم هستند، تاکید کرد: برای افزایش توان دفاعی نیاز به مجوز هیچ‌کس نداریم و تنها گوش و چشم‌مان به فرماندهی کل قوا است.
ارسال نظرات