حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه :بهترین راه مقابله با تحریم ها را اقتصاد مقاومتی و راه مناسب مقابله با تهاجم فرهنگی را گسترش ابعاد کار فرهنگی در مسیر ارزش ها و اصول اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه سیرجان افزود: دشمنان پس از ناتوانی در رویارویی نظامی در هشت سال دفاع مقدس به توطئه و ناامن کردن منطقه و پرورش و تاسیس تروریست همت گماشتند که البته بازهم شکست خوردند.
وی بیان کرد: ملت ما همواره باید با وحدت و همبستگی در برابر تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان پیروز شوند.
امام جمعه سیرجان گفت: امروز می بینیم هیچ اعتمادی به آمریکا نیست همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی این مطلب را اعلام فرمودند.
وی افزود: ما خواهان ارتباط با همه دنیا هستیم اما اگر این ارتباط به معنای تسلط دشمن بر ما باشد اسلام این اجازه را به ما نمی دهد و وجدان ملت ایران هم این را نمی پذیرد.
وی گفت: ما درصدد قطع ارتباط با دنیا نیستیم ولی در این ارتباط هدف ما حفظ عزت، کرامت و اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: طرح دشمن در حقوق بشر، مسائل هسته ای و اقتدار موشکی بهانه ای است که ملت ایران دست ها را بالا بگیرد و تسلیم دشمن شود که این برای ما قابل پذیرش نیست.
وی پیشرفت ها و پیروزی های به دست آمده در عراق و سوریه را قابل تقدیر دانست و افزود: امیدواریم ملت های عراق و سوریه و ارتش این دو کشور با دشمنان تا پیروزی نهایی مقابله کنند.
وی گفت: برای ما روشن بوده و هست که دخالت آمریکا و اروپا در منطقه نمی گذارد مردم آرامش و امنیت داشته باشند.
امام جمعه سیرجان با بیان اینکه دخالت مستقیم آمریکا و اروپا در فعالیت های تروریستی در روزهای اخیر با دستگیر شدن افسران آمریکایی و فرانسوی در استان حلب توسط حزب الله لبنان برای جهانیان روشن شد افزود: امید است سران غرب و آمریکا دست از این همه ظلم، ستم و کشتار مردم بردارند تا تروریست هم که در حال زوال هست نتواند دوباره رشد کند.
وی در ادامه سخنان خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: جهاد اصغر جنگ با دشمن، جهاد اکبر مبارزه با نفس و جهاد کبیر تبعیت از مجموعه آیات و روایات اسلام و قران و ائمه است لذا تلاش دشمن بر این است که با او بیعت کنیم و تسلیم شویم که در جهاد کبیر با تبعیت از اسلام باید با دشمن مقابله کرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملتی که تمام امکانات را به میدان آورد و به خدا هم توکل کند پیروز است و در این منطق انسان با اراده قوی هرگز مرعوب دشمن نمی شود و می تواند دنیای تحت سلطه را آزاد کند.
وی همچنین از حضور گسترده مردم در آیین جشن های نیمه شعبان قدردانی کرد و گفت: باید از نیروی انتظامی، بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج) و ستاد مهدویت که در برپایی جشن ها تلاش کردند، تقدیر کرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظرات