خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی برای تضعیف این انقلاب و نظام، مقام ولایت را هدف گرفته‌اند و برای تخریب ولایت دست به کار شدند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در یادواره سرداران و 114 شهید روستای فردو اظهار کرد: در دوران گذشته دولت‌های استکباری دست زور، ارعاب و چپاول را در ایران داشتند ولی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام بزرگوار امت این دست‌ها نه تنها قطع بلکه سیلی بر دهانشان زده شد.

وی افزود: این کینه هنوز در دل دشمنانان وجود دارد بنا بر این از هر فرصت و ظرفیتی به ویژه تهی ساختن نسل جوان از اعتقادات و آموزه‌های دینی می‌خواهند بهره ببرند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز جوانان ولایتمدار و انقلابی با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد همانند گذشته پشتیبان این نظام و انقلاب هستند و خواهند بود و بدون تردید دشمن نمی‌تواند از این حربه هم راه به جایی ببرد.

استاد حوزه علمهی بیان کرد: وجود نازنین پیامبر(ص) به ابوذر فرمودند هرچیز را قبل از اینکه از دست بدهی محترم به‌شمار، اوج سرمایه‌های انسان دوره جوانی است، پیشرفت در همه زمینه‌ها برای انسان در این دوره انجام می‌شود، انسان می‌تواند هم در کمال معنوی هم در کمال مادی موفق شود، دوران جوانی دوران بسیار مهمی است، زیرا هم به زندگی اخروی می‌اندیشد و هم نسبت به زندگی دنیوی دغدغه دارد.

مومنی شهدا را عقلای امت توصیف کرد و افزود: شهدا به یک نعمت بسیار مهم توجه کردند و محترم شمردند و به این مقام رفیع و بلند رسیدند و این نعمت بزرگ شهادت است. شهدا فهمیدند که مرگ را در شهادت باید به‌دست بیاورند و این عقل است که اینها به این عرصه کشاند که دست از تعلقات کشیدند و دل دادند به صاحب دل و با او معامله کردند.

وی بیان کرد: وجود مقدس ائمه اطهار علیهاالسلام در تعابیر مختلف بالاترین سرمایه را عقل دانسته‌اند و بدترین فقر هم جهل است.

مومنی ادامه داد: امروز دشمنان تمام تلاششان این است که ما را از حضور در صحنه‌های مقاومت و ایستادگی به ویژه پشتیبانی از ولایت‌فقیه منع کنند، اما شما بصیرتتان و اطلاعاتتان را بالا ببرید که بهترین‌ها را انتخاب کنید، دشمنان تمام تلاششان این است که ولایت را تخریب کنند، اما شما مراقب باشید.

ارسال نظرات