فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء گفت: امنیت را نباید با هیچ چیز معامله کنیم چراکه بدون امنیت هیچ چیزی سر و سامان نمی گیرد، حتی کاخ نشینان هم برای زندگی نیازمند امنیت هستند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۶۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار شهید حاج محمد ناظری با بیان این مطلب گفت: مبارزه در راه خدا و برای ملت، رمز خستگی ناپذیری رزمندگان و بسیجیان ما بود.

سرتیپ پاسدار محمد اوصانلو افزود: سردار ناظری برای تقدیم جان خود در راه نظام و انقلاب و رهبری لحظه شماری می کرد و در نهایت آرزوی وی مورد قبول درگاه متعال قرار گرفت و به برادر و مادر شهیدش پیوست.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب با توطئه ها و طراحی کودتاهای مختلف همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا انقلاب اسلامی با مشکل مواجه گردد ولی با اراده خدا این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی (عج) پابرجا خواهد ماند.

سردار اوصانلو اظهار داشت: امروز جوانان ما نیاز به الگو دارند و چه الگویی بهتر از شهداء و فرقی هم ندارد کدام شهید سرافراز باشد بلکه مهم ان است که جوانان ما با مرور زندگینامه شهیدان و بررسی دوران جوانی قبل و بعد از انقلاب آن عزیزان، بتوانند الگوی زندگی خود را انتخاب کنند و چه بسیار الگوهای ارزشمندی همچون شهیدان درستی، نصرالهی، صفرزاده، ناظری و ... که در شهر دارالمؤمنین خوی تربیت یافته اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء افزود: ما امنیت را نباید با هیچ چیزی معامله کنیم چراکه ناامنی خواست امریکائی ها و ایادیانش است.

وی گفت: انگلیسی ها از 210 سال پیش دنبال از بین بردن اسلام هستند و برای همین کار وهابیت رو به وجود اوردند و از 190 سال قبل نیز تصمیم گرفتند که از دل همین وهابیت، تکفیری ها رو ایجاد کنند و هدف کلی انگلیس و استکبارجهانی جمهوری اسلامی نیست، بلکه هدف اصلی آنها بستن پرونده اسلام است، فلذا اگر همه ما خط امامی باشیم و خط امام باقی بمانیم، فرقی نمی کند در هر فکر و جریان سیاسی که باشیم، در مرحله اول امنیت را نباید با هیچ چیز معامله کنیم چراکه امنیت لازمه زندگی است.

سردار اوصانلو ادامه داد: بدون امنیت هیچ چیزی سر و سامان نمی گیرد، حتی کاخ نشینان هم برای زندگی نیازمند امنیت هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء اظهار داشت: امروز رزمندگان اسلام بعنوان مدافعان حرم از کشورهای افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق و ... در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران از اسلام در برابر کفر و تکفیری ها مبارزه میکنند.

وی افزود: به امید روزی که نماز جماعت را به امامت رهبر معظم انقلاب در بیت المقدس و سپس در کعبه اقامه کنیم.

ارسال نظرات