معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ثبت نام پایه اول ابتدایی برای کودکان متولد نیمه اول سال ۸۹ و قبل آن از اول خرداد آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۶۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رقیه حسین پور با بیان اینکه متولدین اول مهر سال ۸۹ هم در سراسر استان می توانند در پایه اول ثبت نام کنند افزود: پایه های میانی بعد از اعلام نتایج تا آخر مردادماه می توانند با مراجعه به مدارس استان مطابق قوانین و مقررات در مدارس مد نظر خودشان ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی های کارشناسان آموزش و پرورش بر ثبت نام ۵۶ هزار و ۹۴۶ نفر در این مقطع برای سال تحصیلی آینده است.

حسین پور اضافه کرد:زمان ثبت نام دوره پیش دبستانی هم همانند پایه اول ابتدایی از اول خرداد ۹۵ در سراسر استان آغاز و مطابق دستورالعمل مربوط است.

وی افزود: امسال برای اولین بار برای سالتحصیلی ۹۵-۹۶ سنجش نوآموزان پیش دبستانی همزمان با دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مناطق و نواحی منتخب استان نوبت دهی خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده یکهزار و ۶۸۱ کلاس پایه اول ابتدایی در سراسر استان دایر شود.

حسین پور گفت: در حین ثبت نام هیچ وجه نقدی در مدارس به غیر از حق بیمه و هزینه سنجش تحصیلی در پایه اول ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی و پول کتاب درسی دریافت نمی شود.

وی بیان کرد: کمیته نظارت بر ثبت نام در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل یافته و به تبع آن در تمامی مناطق و نواحی، ستاد ثبت نام نظارت بر امر ثبت نام و رفع مشکلات احتمالی در دستور کار قرار دارد.

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: شماره تماس با مسئولان نظارتی نیز در اختیار همه مدارس گذاشته شده و آنها موظف هستند این شماره تماس را در معرض دید اولیا نصب نمایند.

در سالتحصیلی جاری در پایه اول ابتدایی ۵۴ هزار و ۶۹۴ نفر دانش آموز در استان آذربایجان غربی مشغول به تحصیل بودند.

ارسال نظرات