مدیر كل آموزش و پرورش استان گفت: ارومیه در مسیر تبدیل شدن به قطب قرآنی كشور گام بر می دارد.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۵۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فریدون سید مصطفوی در جریان دیدار با حامد ولی زاده نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریك موفقیت این قاری برجسته گفت: كسب عنوان نفر اول مسابقات بین المللی افتخار و ارزشی بسیار بالا است كه نشان از لیاقت و توانایی شما دارد.

وی ادامه داد: پشتیبانی و حمایت همه جانبه نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه فعالان قرآنی سرانجام های مثبتی را در پی داشته است كه كسب این عنوان نیز می تواند در این جرگه قرار گیرد.

سید مصطفوی افزود: با توجه به کسب این عنوان برتری ارومیه به سمت قطب قرآنی شدن حركت می كند كه باید اثرات آن در مجموعه آموزش و پرورش هم بسط داده شود و میزبانی مسابقات قرآنی دانش آموزان كشور نیز گامی در این راه بود.

مدیر كل آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان از ابتدای تحصیل و همزمان با اموختن الفبا قرآن و قرآن خوانی را نیز آموزش می بینند اما بازهم نواقصی در این حوزه دیده می شود كه می خواهیم خلأ موجود را با حضور اساتید برجسته استان پر كنیم تا فرآیند انتقال صحیح آموزه های قرآنی از معلمان به دانش آموز بدرستی طی محقق شود.

حامد ولی زاده نفر اول مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مجموعه آموزش و پرورش بهترین محل برای پرورش استعدادهاو آموزش است تا از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بیشترین بهره برده شود.

وی در رابطه با سطح مسابقات نیز گفت: حضور قاریان تراز اول جهانی در این برنامه، سطح مسابقات را در بالاترین حد خود قرار داده بود كه به اراده الهی و دعای خیر مردم مقام اول رشته قرائت نصیب میهن عزیزمان شد.

ولی زاده گفت: هر زمان آموزش صحیح و مناسب بوده، نتایج خوبی هم حاصل شده است لذا علاوه بر برگزاری كلاس های مربوطه برای مربیان و معلمین، آموزش چهره به چهره برای دانش اموزان نیز را باید مدنظر قرار دهیم.

در پایان این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با اهدا لوح تقدیر از افتحار آفرینی این قاری برجسته کشور تقدیر کرد.

ارسال نظرات