صبح امروز خبرنگاران حافظ محیط زیست دره شهدای ارومیه را پاکسازی کردند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۴۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صبح امروز در اقدامی زیست محیطی که روز پایانی هر هفته انجام می‌گیرد، خبرنگاران حافظ محیط زیست دره شهدای ارومیه را پاکسازی کردند.

جمعی از خبرنگاران ارومیه در اقدامی زیست محیطی طی تشکیل یک گروه تلگرامی، با انجام هماهنگی‌های لازم، هر جمعه با حضور در مناطق مختلف شهر ارومیه اقدام به پاکسازی محیط از هرگونه زباله می‌کنند.

طی هفته‌های گذشته شاهد پاکسازی میانگذر دریاچه ارومیه، کوه سیر و ... توسط خبرنگاران حافظ محیط زیست بودیم و امروز نیز دره شهدا که یکی از پرطرفدارترین تفرجگاه‌های ارومیه توسط این دوستداران محیط زیست پاکسازی شد.

این اقدام که به عنوان حرکت نمادین، در راستای فرهنگ‌سازی انجام می‌گیرد و امروز حدود 30 خبرنگار از نشریات و خبرگزاری‌های ارومیه در این برنامه زیست محیطی حضور داشتند.

خبرنگاران حافظ محیط زیست ارومیه که از ساعات اولیه صبح امروز در دره شهدا حضور داشتند توانستند بخش قابل توجهی از این تفرجگاه را پاکسازی کنند.

این تفرجگاه که در جاده ارومیه به اشنویه قرار دارد به دلیل داشتن رودخانه‌های باراندوز، شهدا، جویبارها و انهار مختلف و پوشش جنگلی و گیاهی آخر هر هفته پذیرای تعداد زیادی از مردم است که چنین اقدامات فرهنگی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در فرهنگسازی داشته باشد.

این گروه که صفحه اینستاگرام نیز در راستای گسترش فعالیت‌های زیست محیطی تشکیل داده‌اند، طی هفته‌های آینده نسبت به پاکسازی منطقه توریستی و تفریحی چی‌چست ارومیه نیز اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات