امام جمعه زاهدان:

در اجرای مسائل مختلف فرامین مقام معظم رهبری محور عمل قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید در خصوص اجرای مسائل مختلف به ویژه در حوزه بین الملل فرامین مقام معظم رهبری محور عمل قرار گیر
کد خبر: ۸۶۸۴۰۱۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان، با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب و توجه و عمل به سخنان ایشان بیان کرد: بيانات بسيار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع خبرگان ملت ايران سخناني تعيين کننده و مهم و در عين حال صريح و روشن بود.
خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان به همه، رهنمود و ارشاد دادند و نکات حیاتی و مهمی را بیان کردند که باید آویزه گوش همه باشد.
آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره کارشکنی های عربستان در خصوص حج امسال و اعزام زائران ایرانی نیز گفت: بی کفایتی عربستان در حج سال گذشته و کشته شدن زائران بیشماری از ایران و کشورهای دیگر نشان داد که برگزاری چنین مراسم بزرگی از عهده این کشور حارج است.
وی اظهار کرد: عربستان امسال هم کارشکنی هایی را انجام داده و مانع از حضور ایران در حج شده که این بر خلاف موازین شرعی است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: عربستان فراموش کرده مسایل سیاسی از دین جداست در حالی که به جای آوردن فریضه حج حق تمام کشورها و مسلمانان است.
آیت الله سلیمانی گفت: اعمال حج تمتع از جمله اعمال واجب بوده و ممانعت از آن خلاف شرع و خلاف فکر اسلامی اعم از شیعه و سنی می باشد.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: لازم است در برگزاری مناسب مناسک حج تجدید نظر شود و باید در اداره حج بازنگری صورت گیرد، رژیم آل‌سعود کفایت و صلاحیت اداره حرمین‌شریفین را ندارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار