خبرهای داغ:
حجت الاسلام صالحی بیان داشت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران که امام راحل آن را پایه گذاری کردبر پایه استکبار ستیزی،عدالت ، دفاع از مظلومان وکمک به مظلوم می باشد.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۰۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
حجت الاسلام صالحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به اسلام انقلابی مورد نظرحضرت امام (ره) افزود:اسلامی که امام (ره)از آن صحبت می کند ،اسلامی است که با تحجر و افراطی گری که امروز در کشورهای منطقه می باشد مخالف است. 
وی گفت:اسلام آمریکایی آن اسلامی است که زر و تزویر و لذت گرایی و قتل و غارت کشورها را همراه با دیگر مولفه ها وشاخص های اسلام می خواهد.
امام جمعه شهر آبگرم یادآور شد:آمریکا  در نظر دارد با ایجاد این اسلام در منطقه ،اهداف شوم و پلید خود را عملیاتی کند.
 وی تاکید کرد: با توجه به تمامی اهداف و سیره و روش ائمه که برپایه انقلاب بوده است و احادیث بسیاری از ائمه برای اسلامی بودن انقلاب ها بیان کرده اند و همچنین که انقلاب امام حسین(ع) برای اسلام بوده و طبق وعده خداوند در سوره فتح آیه 29 قران که می فرماید «کافران را برمسلمانان حاکم نمی کند»مگر این که آن انقلاب دارای اهدافی چون اعدالت، شهادت ،حق طلبی، دفاع از مظلوم، ظلم ستیزی،احسان و... باشدمیتوان آن انقلاب را انقلاب اسلامی نام گذاشت.
حجت الاسلام صالحی اذعان کرد: ایدئولوژی  انقلاب اسلامی  ایران که امام راحل آن را پایه گذاری کردبر پایه استکبار ستیزی،عدالت ، دفاع از مظلومان وکمک به مظلوم می باشد.
 وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا می خواهد برتمام دنیا مسلط شود واستکبار ستیزی را از بین ببرد و تمام تلاش او از بین بردن اتحاد و ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان است.



5001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها