خبرهای داغ:
با انتشار فيش حقوقي برخي مديران بيمه مركزي توسط رسانه ها در فضاي مجازي و پرده برداري از حقوق هاي چند صدميليوني روساي بيمه وزيراقتصاد را بر آن داشت تا در مصاحبه خود اعلام كند كه حساسيت به اين موضوع خوب است و با انتقاد از رسانه ها....
کد خبر: ۸۶۸۳۹۹۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با انتشار فيش حقوقي  برخي مديران بيمه مركزي  توسط رسانه ها در فضاي مجازي و پرده برداري از حقوق هاي چند صدميليوني روساي بيمه  وزيراقتصاد را بر آن داشت تا در مصاحبه خود اعلام كند كه حساسيت به اين موضوع خوب است و با انتقاد از رسانه ها گفت: اين موضوع نبايد باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم به دولت شود و علت اصلي نابساماني پرداخت حقوق هاي اين گونه مربوط به عملكرد دولت قبلي است!!!!!!!!!!
اما رسانه ها از نظر شرعي و عقلي كار بسيار پسنديده اي كرده اند و گرنه اين روش پرداخت تا پايان دولت مطبوعتان ادامه داشت، دولت تدبير و اميد با به وعده گشايش اقتصادي روي كار آمد اما دقيقا عكس آن چيزي را مردم شاهد هستند كه وعده داده بود. چرا دروغ 3000بورسيه را منتشركردند كسي نگفت باعث خدشه اعتماد مردم به نظام و انقلاب مي شود تا اينكه رهبر فرزانه انقلاب دروغ بورسيه ها را  از غلط ترين كارهاي پس از انقلاب خواندند!!! حضرت امير مومنان(ع) و شهيد عدالت در حكمت 197 ص479 نهج البلاغه(دشتي) مي فرمايند: اين دل ها مانند تن ها خسته مي شوند و براي  نشاط آن  به سخنان تازه حكيمانه نياز است".
پرداخت چند صد ميليوني حقوق به مديران هيچ ربطي به دولت گذشته ندارد
دل هاي ما نيز خسته است از بس مبارزه با فساد را در همايش ها خوانديم و عمل نكرديم، كساني مدعي مبارزه با مفاسد شده اند و ديگران را به فساد قرن متهم مي كنند كه همنشين كرسنت ها هستند و امثال كرباسچي را دبير حزب خود مي خوانند و در برنامه محرمانه خود با همايش زيبا از شهرام جزايري تجليل مي كنند! تكليف چيست؟ دم خروس يا قسم حضرت عباس (ع) را قبول كنيم؟
پرداخت چند صد ميليوني حقوق به مديران هيچ ربطي به دولت گذشته ندارد، مگر مي شود  با داشتن نهاد هاي عريض و طويل  بازرسي و نظارتي، حراست ها، ديوان محاسبات، و امور مالي و حسابداري دولتي كه دهم ريال را از مردم بي پناه حساب كشي مي كنند پس از 3 سال ندانيد كه ميزان حقوق مديران چقدر است؟ مگر حقوق مديران كلان دولتي خارج از ليست  نظام پرداخت حقوق ثبت مي شود؟ چگونه يك كارگر يك روز بيمه اش پرداخت نشود تمام سيستم به روز به وي ابلاغ مي شود اما حقوق چند صد ميليوني را كسي نمي داند؟ در جلوي بيمارستان قزوين كارگري كه پاي كودكش را شيشه بريده بود به خاطر عدم واريز بيمه اش همه سيستم حسابرسي و حساب كشي بيمه و دولت فهميده بودند حق بيمه 170000توماني را واريز نكرده است و در به در به دنبال 100000 تومان پول براي خلاصي فرزندش از بيمارستان بود،مديران بيمه مركزي به چه حقي و جراتي برمردم سخت مي گيرند اما حقوق هاي چند صد ميليوني براي خودشان قايل هستند؟  بيت المال محل چراي انسانهاي خيانتكار براي پروار شدن نيست!
برخورد با مفسدان و دانه درشت ها هنر حكومت اسلامي در اجراي عدالت است
جناب آقاي طيب نيا،مردم به اندازه ناگفته هايشان حرف براي گفتن دارند، نامه امير مومنان (ع) به منذربن جارودعبدي چه زيباست كه فرمودند: اگر آنچه به من گزارش كرده باشند درست باشد شتر خانه ات و بند كفش ات از تو با ارزش تر است، و كسي كه همانند تو باشد نه لياقت پاسداري از مرز ها را دارد ونه مي تواند كاري به انجام رساند.
در ترجمه نامه53 ص411 دشتي نهج البلاغه مي فرمايند: از همكاران نزديكت مراقبت كن،و اگر يكي از انها  دست به خيانت زد و گزارشات جاسوسان تو هم آن خيانت را تاييد كرد، به همين گواهي قناعت كن و اورا با تازيانه بزن و كيفركن، و آنچه از اموال در اختيار دارد ازاو بازپس گير،سپس اورا خوار دار و خيانتكار بشمار و طوق بدنامي به گردنش بيفكن"
حضرت علي (ع) برخورد آشكار و بي پرده را با غارتگران بيت المال فرياد مي زند،هيچگاه توصيه نكردند كه پرداختن به موضوع فساد و افشاي غارتگران بيت المال به دولت ضربه مي زند بلكه برخورد با مفسدين را با آگاهي عمومي و بي پرده در حضور مردم باعث اعتماد مردم به حكومت مي داند. قوه قضاييه  در جمهوري اسلامي ايران ثابت كرده است كه هيچ خط قرمزي براي برخورد با مفسدان ندارد، همان طور كه عاليترين مقام هاي مملكتي و فرزندان آنان بدون ترحم محاكمه مي شوند، اين هنر حكومت اسلامي است،و اقتدار قوه قضاييه است، كه اگر يك خائن به بيت المال فسادش برملا شد طوق بدنامي برگردنش بيندازند، دولتي كه با سرپوش 
گذاشتن برجرم خائن به بهانه حفظ اعتماد مردم دنبال محاكمه پنهاني باشد بيشتر از همه  خودزني نموده است و مردم وي را شريك  خيانت مي دانند.
رسانه ها اگر افشاگري نكنند بسياري از فساد ها با سر پوش گذاشتن ادامه دار مي شود.
آقاي وزير! كسانيكه دچار اعتياد مي شوند و با بيكاري به طغيان و سرقت مي پردازند و براي تنبيه مردم و عبرت آموزي سوار برالاغ داخل شهر مي چرخانند،چرا هيچ كس موضع گيري نمي كند و نگران اعتماد  مردم نيست؟ آن كس كه به عنوان اراذل بي آبرو ميشود و طوق بدنامي و تحقير به گردنش مي اندازندحاصل همين غارتگري بيت المال است. بايد همين برخورد بلكه شديد تر با خيانتكاران به بيت المال صورت گيرد، وقتي وزير در دولت تدبير و اميد عضو هيت مديره بيست شركت است ،چه ارتباطي به دولت گذشته دارد؟ وقتي هيت مديره در بيمه مركزي به اندازه يارانه 3000نفر حقوق نا مشروع دريافت مي كنند، چرا مصيبت عظما را فرياد نمي زنيد و راحت مي خوابيد، رسانه ها اگر افشاگري نكنند بسياري از فساد ها با سر پوش گذاشتن ادامه دار مي شود. مسئولان بر فساد و غارتگران و مفتخواران داخلي بتازند و اندكي ترحم نكنند زيرا هرچه قدر در برخورد با فساد جدي باشيد  به همان اندازه محبوب دل مردم مي شويد، 
شما به عنوان حافظ بيت المال انقلاب و وزير اقتصاد بايد،حسابداري،امور مالي،هيت مديره،حراست، و تمام  افراد مطلع در بيمه را كه از دريافت مزايا با خبر بودند و سهمي در جلوگيري داشتند و انجام ندادند اخراج كنيد و براي محاكمه به دادگستري بفرستيد نه اينكه با يك استعفا كار را حل شده بدانيد و عضو ديگري از هيت رييسه و معاونت را به عنوان مدير جديد معرفي كنيد كه در اين دريافت ها مطلع بوده است.



1002/ت30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها