نماینده مردم اصفهان در مجلس به جایگاه والای مجلس خبرگان در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور آیت‌الله جنتی در رأس خبرگان می‌تواند، تضمین‌کننده ایفای نقش بی‌بدیل و انقلابی ماندن این مجلس باشد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۸۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مجلس خبرگان به غیر از وظیفه‌ای که در قانون اساسی برعهده آن قرار داده شده است، از آنجا که مجمعی از بزرگ‌ترین علمای کشور است، می‌تواند در کل مسیر حرکتی کشور تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به جایگاه نظارتی مجلس خبرگان گفت: این مجلس به علت شأن والایی که در جمهوری اسلامی دارد، حضور یک فرد معتقد به انقلاب در رأس آن می‌تواند تضمین‌کننده ایفای نقش بی‌بدیل و انقلابی ماندن این مجلس باشد.

فولادگر با یادآوری اعتماد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله جنتی در طول بیش از سه دهه گذشته، گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان همچنان نشان می‌دهد که تبلیغات بیگانه هرچند در افزایش و کاهش آرای چهره‌های خدوم تأثیرگذار باشد، اما درنهایت مجلس خبرگان، مجلسی انقلابی باقی خواهد ماند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن احترام به دیگر کاندیداهای ریاست مجلس خبرگان، انتخاب آیت‌الله جنتی را نشانه‌ای از انقلابی ماندن مجلس جدید خبرگان ارزیابی می‌کنم.


ارسال نظرات