خبرهای داغ:
در جلسه شورای همفکری بسیج فرهنگیان قم مطرح شد
اعزام 10 دستگاه از زائران فرهنگی استان قم به مرقد مطهر حضرت امام(ره) از موضوعاتی بود که در نخستین جلسه شورای اندیشه و همفکری بسیج فرهنگیان استان قم مطرح شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۸۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نخستین جلسه شورای اندیشه و همفکری بسیج فرهنگیان استان قم در سال 95 که با حضور شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس شورا و همچنین اعضای شورای معاونان و روسای ادارات مناطق و نواحی و فرماندهان کانون های بسیج فرهنگیان برگزار شد، ابتدا عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دبیر شورا، طی سخنانی با گرامیداشت ایام هفته مقاومت و پیروزی و اعیاد شعبانیه، گزارشی از مصوبات جلسات قبل ارائه کرد و از اعزام 10 دستگاه اتوبوس از زائران فرهنگی نواحی و مناطق استان به مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد خبر داد.

سپس حجت الاسلام علی اصغر گرجی از سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان پیرامون موضوع جلسه و تبیین فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد آموزش و پرورش، مباحثی را مطرح کرد.

شیخ الاسلام نیز با اشاره به مطالبات و انتظارات حکیمانه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان ساخت: سخنان ایشان در مورد آموزش و پرورش نشان دهنده اشرافیت ایشان به موضوعات تعلیم و تربیت کشور است.

وی افزود: پیشرفت کشور وابسته به ارتقاء موضوع تعلیم و تربیت است و امروز باید هر چه بیشتر شاهد تولید ایده و اجرای عدالت آموزشی در کشور باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همچنین از تشکیل کارگروهی به منظور اجرایی شدن مطالبات حضرت آقا در خصوص آموزش و پرورش خبر داد.

در این جلسه مقرر شد هر هفته کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش در نمازخانه اداره کل پخش گردد، همچنین موضوع فراخوان کمک به جبهه مقاومت اسلامی از سوی کانون های بسیج فرهنگیان نیز مورد تاکید قرار گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها