رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه دشمن به فکر دام انداختن برای جوانان است، گفت: باید خطر تهاجم فرهنگی را جدی بگیریم.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۶۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دومین سالگرد شهادت شهید حمزه حاجی‌زاده یکی از شهدای مدافع امنیت و مبارزه با مواد مخدر پنجشنبه شب در گلزار شهدای استان امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور خانواده شهدا، مسؤولان و مردم ولایتمدار آمل برگزار شد که پدر شهید حاجی‌زاده به قرائت نوای امیری پرداخت و پس از ان در وصف پسر شهید خود در قالب شعر ابیات زیبا و تاثیرگذاری را تقدیم کرد.

رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در این مراسم اظهار کرد: شهادت سراسر پر از سعادت، معرفت و شناخت است و کلید واژه آن ولایت‌پذیری و دشمن‌ستیزی است.

فریدون صفری با اشاره به اینکه شهادت روزی هر کس نمی‌شود، افزود: خداوند بهترین انسان‌ها را برای شهادت انتخاب می‌کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در بیانات خود ملت ایران را از مردم حجاز در عصر رسول الله (ص) و مردم کوفه در عصر امام علی (ع) و مردم عراق در عصر امام حسین (ع) برتر، بالاتر و بهتر می‌دانست، تصریح کرد: شهادت یکی از بهترین معامله‌ها است که انسان با خداوند انجام می‌دهد.

رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور بیان کرد: در دفاع مقدس با شهادت شهدای زیادی حتی دشمن نتوانست یک وجب خاک این مملکت را به عنوان تجاوز در اختیار گیرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایران اسلامی با دست خالی و توکل بر خدا مقابل تمام استکبار ایستادگی کرد، گفت: دشمن در آن دوران نیز با انواع تحریم، ترور و توطئه‌ها نتوانست کار از پیش ببرد.

صفری با اشاره به مطالعه پرونده شهادت شهید حمزه حاجی‌زاده، تصریح کرد: این شهید در چهارم خرداد سال 1393 حین درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در بندر جاسک در درگیری مسلحانه با قایق تندرو قاچاقچیان در یک مایلی ساحل در دریا به شهادت رسید.

وی با اعلام اینکه دشمن با جنگ تحمیلی، تحریم و ترور به اهداف خود نرسید و بعد از آن به فکر دام انداختن برای جوانان است، ادامه داد: در سال 1368 رهبر معظم انقلاب زنگ هشدار هجمه فرهنگی را به صدا در آوردند و ما هم‌اکنون باید این مهم را جدی بگیریم.

رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اعلام اینکه 770 شبکه ضد اخلاقی در حال فعالیت هستند و همچنین 150 شبکه فارسی زبان شبانه‌روز در حال ارائه برنامه هستند، متذکر شد: این برنامه‌ها تدوین شده تا غیرت جوانان ما را از آنها بگیرند و این نسل سازنده را به فساد، فحشا و منکر بکشانند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه امروزه مواد مخدر در حال گسترش است و در کنار تهاجم فرهنگی به واسطه این مواد افیونی جوانان زیادی را از دست دادیم، افزود: انسان‌های پاکی در راه مبارزه با آن به شهادت رسیدند و افراد زیادی گرفتار مواد مخدر شدند.

صفری با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی 219 هزار شهید و 500 هزار جانباز و مجروح تقدیم شد، بیان کرد: ولی در هجمه فرهنگی و مواد مخدر جوانان بی‌شماری از دست رفتند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به تنهایی در بهترین حالت نمی‌تواند تامین‌ کننده و ایجاد کننده امنیت در کشور باشد، بیان کرد: باید زشتی و قبح مواد مخدر در خانواده‌ها تشریح شده و جوانان آگاه شوند.

رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: با ورود مواد مخدر توسط اشرار و واردکنندگان مواد افیونی با چالش جدی روبه‌رو هستیم.

این مسؤول با اشاره به دفاع مدافعان حرم در حریم اهل بیت، بیان کرد: شهدای مدافع حرم ارمغان‌آورنده امنیت و آسایش هستند که باید ارزش اقدامات بزرگ آنها بیان شود.

صفری با اعلام اینکه دشمنان غربی و استکباری همیشه می‌خواهند چهره اسلام را با خشونت، نفاق، تفرقه و کشتار نمایش دهند، ادامه داد: امروزه این کشورها در حال تحول و ایجاد ناامنی در منطقه هستند و قصد دارند وارد کشورمان شوند.

وی با اشاره به اینکه داعش دست‌ساخته سیستم‌های جاسوسی آمریکا، استکبار، صهیونیسم و عرب‌های مرتجع است، بیان کرد: نعمت سلامت و امنیت برای مردم مجهول است که باید قدر آن را بدانیم.

رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور یادآور شد: با توجه به گردهمایی بزرگ همانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و برگزاری انتخابات در کشور کوچک‌ترین ناامنی را در این مرز و بوم شاهد نیستیم ولی در کشورهای عراق، یمن، افغانستان و دیگر کشورها بالاترین ناامنی ایجاد شده است.

این مسؤول امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا است، گفت: امروزه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بسیار مهم است و باید بیشتر از گذشته تکرار شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها